صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 456191399/08/10 - 20:45

وزيري مديرعامل ایرانجوان: اساسنامه ایرانجوان کاملا دمکراتیک است

مدیر عامل باشگاه ایران جوان بوشهر: به برکت ماه عزیز ربيع الاول و وجود روز مقدس تولد پیامبر مهر و دوستي، ایران جوان بوشهر جهت آماده سازی حضور در مسابقات ليگ دسته دوم كشور اردوي ۴ روزه اي را در شهر شیراز برگزار خواهد کرد.

 

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از روابط عمومی موسسه ايران جوان امروز علي وزيري به همراه معاونت های این باشگاه از تمرین تیم ایران جوان بازدید نمودند.

 

جناب آقای وزیری با تبریک پیشاپیش میلاد پیامبر اکرم افزود این روز و ماه را به فال نیک میگیریم و خوشحالیم که جزء اولین تیم ها در استان هستیم که ضمن شروع تمرینات منظم خود،به اردوي آماده سازی رفته و به برگزاری دیدار دوستانه با تیم های قشقایی و فجر شهید سپاسی خواهيم پرداخت.

 

در ادامه علی وزیری بیان داشت:این باشگاه متعلق به هواداران و پیشکسوتان است و درب باشگاه به روی همه اين بزرگواران باز ميباشد.

 

وزيري در ادامه گفت: باشگاه ايران جوان نه خصوصي است و نه دولتي و افتخار اين را داريم كه باشگاه بزرگ ايران جوان واژه مردمي را با خود يدك ميكشد. لذا از هواداران فهيم ميخواهيم به ميدان آمده و فارغ از هر دسته و گروهي براي اعتلاي نام زيباي ايران جوان تلاش نمايند.

  

علي وزيري در ادامه سخنان خود گريزي به اساسنامه ايران جوان زد و گفت:اساسنامه ايران جوان يك اساسنامه كاملاً دمكراتيك است كه در آن هيچ عضوي از باشگاه داراي سهام نيست و مالكيت موسسه به معني واقعي كاملاً مردمي ميباشد كه جا دارد از عطا وزيري كه اين اساسنامه را به دقت تهيه و تنظيم نموده تشكر كرد زيرا به دغدغه چندين ساله هواداران و پيشكسوتان باشگاه كه بحث سهام و سهامداري بود خاتمه بخشيد. او افزود:اساسنامه باشگاه ايران جوان بعنوان اساسنامه پايلوت براي استفاده تمامي باشگاه هاي استان در سايت هيأت فوتبال بارگزاري شده است.

 

وزيري اظهار داشت:ارکان مدیریتی و اجرايي باشگاه از جمله سرپرست تیم بزرگسالان و معاونت فرهنگی باشگاه را مسئول کرده ايم تا نظرات و دستورات پیشکسوتان باشگاه را در جهت تمامی امورات موسسه به سمع و نظر اعضاي محترم هيأت مديره و اينجانب برسانند بنابراين از پيشكسوتان محترم باشگاه تقاضا داريم در امورات باشگاهداري خود را دخيل كرده و به ميدان بيايند تا باشگاه از وجود مباركشان بهره مند گردد و مانند هميشه منشأ خير باشند. 

 

علي وزيري در پایان ضمن تشكر از حمايتهاي هيأت فوتبال از زحمات کادر فنی كاملاً بومي و بازیکنان ايران جوان تقدير كرد و اظهار اميدواري نمود كه در این فصل با یاری خداوند و حمایت های مسئولان استاني و اعضاي هيأت مديره باشگاه شاهد صعود تیم با اصالت ایران جوان به ليگ دسته يك باشيم.