صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 456301399/08/12 - 16:02

برد شاگردان خرمزی مقابل تیم لیگی یکی قشقایی در دیداری تدارکاتی

ایرانجوان بوشهر که در اردوی شیراز به سر می برد موفق شد در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم لیگ یکی قشقایی با دو گل به برتری برسد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ ظهر امروز دوشنبه مورخ ١٢ آبانماه، از ساعت ١٣ دو تيم ايران جوان بوشهر و قشقايي شيراز در استاديوم صنايع الكترونيك شيراز به مصاف هم رفتند كه ايران جوان موفق شد با دو گل ايوب سبحاني پور و ايمان رئيسي نسب حريف ليگ يكي خود را شكست دهد.

 

در نيمه اول اين ديدار كه بشدت محكم و پربرخورد انجام ميشد مهدي چاهكوتاه زاده روي تكل خشن بازيكن قشقايي مصدوم شد و جاي خود را به ايمان رئيسي نسب داد. در ادامه و در دقيقه ٣٥ بازي ايوب سبحاني پور از تعلل دفاع و دروازبان حريف استفاده كرد و روي يك حركت زيركانه دروازه قشقايي را گشود.

 

در نيمه دوم بازي تيم قشقايي براي تغيير نتيجه دست به چند تعويض زد و در مقابل آن خرم زي سرمربي ايران جوان حميد نادري، محمد پولادي، محمد حسن برفي، رضا ماهيني، حامد زارعي را به زمين فرا خواند كه در يك صحنه محمد حسن برفي روي يك حركت سرعتي وارد محوطه جريمه قشقايي شد كه مدافع حريف مجبور به خطا به روي وي گرديد و داور بازي اعلام پنالتي نمود كه پنالتي را ايمان رئيسي نسب بر خلاف حركت دروازه بان توپ را وارد دروازه قشقايي چسباند.

 

در این دیدار تدارکاتی سیاهوشی دروازه بان جوان و بومی ایرانجوان عکس العمل های خوبی از خود نشان داد و آمادگی خود را به رُخ کشید.