صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 456341399/08/13 - 22:10

لگد کمالوند به کُلمن و ترک بوشهر!!! کمالوند گزینه پیکان است؟

به فاصله کمتر از دو هفته به شروع لیگ یک شاهین غرق در حواشی شده است.

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهین شهرداری بوشهر بعد از نتایج تحقیرآمیز در لیگ برتر و سقوط به لیگ یک، انتظار می رفت عوامل سقوط کنار رفته و تیم مدیریتی جدید و با تفکری تازه روی کار آمده و شاهین را دوباره احیا کند اما حواشی شورا و مشکلات مالی قوز بالاقوز شد.

بالاخره شاهینی ها با انتخاب فراز کمالوند بعنوان آخرین تیم لیگ یکی کار خود را شروع کردند. کمالوند هم با بیانیه ای سرشار از احساس کار خود را شروع کرد اما خیلی زود بهار شاهین دوباره خزان شد. شنیده ها حاکی از آنست کمالوند که از امکانات و مشکلات این باشگاه خیلی زود خسته شده بود در تمرین این تیم لگدی به کلمن آب می زند و تمرین را ترک می کند. گویا وی بوشهر را هم ترک کرده است. اتفاقی که در نهایت منجر به جلسه اضطراری با شهردار شد. البته سال گذشته هم کمالوند چنین کاری را در بدو ورد در به جم با ایراد به عدم خط کشی زمین چمن داشته باشد. به قول معروف در همان شروع کار گربه را دم حجله میکشد.

در این بین پیکانی ها که با برکناری ویسی بدنبال انتخاب سرمربی جدید خود هستند. نام چند گزینه هم در رسانه ها برده می شود که شنیده می شود نام کمالوند هم در بین گزینه هاست. موضوعی که شاید بی ارتباط با اتفاقات پیش آمده نباشد!