صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 456591399/08/20 - 21:05

نشست و هم اندیشی مسئولان باشگاه استقلال بوشهر با دبیر هیات فوتبال استان+عکس

نشست و هم اندیشی مسئولان باشگاه استقلال بوشهر با دبیر هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ حمید پوربهی مسئول رده پایه های استقلال بوشهر و سید مهدی حسینی معاون حقوقی باشگاه استقلال بوشهر، ظهر امروز به هیات فوتبال استان بوشهر رفتند و با آقایان حسین مرادی، دبیر محترم هیات فوتبال استان و علی کمالی رئیس محترم هیات فوتبال دیدار کردند.

در این جلسه حمید پوربهی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رده های پایه استقلال بوشهر در لیگ های کشور،خواستار برخورد با افرادی شد که بصورت غیر قانونی و غیر اخلاقی با بازیکنان این تیم صحبت میکنن و نظم فوتبال پایه استان را بر هم می زنند.

در ادامه سید مهدی حسینی نیز ضمن تشکر از فعالیت های هیات فوتبال استان بوشهر ،خواستار وضع قوانین در مبارزه با این هنجار شکنی ها شد.

حسین مرادی، دبیر هیات فوتبال نیز ضمن گزارشی از فعالیت های انجام شده تا کنون بر لزوم اخلاق گرایی در تمامی باشگاه ها تاکید کرد و خواستار اتحاد باشگاه ها با یکدیگر شد.ضمن اینکه با اشاره به نامه ارسالی فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال استان بوشهر،بر لزوم پایبندی بازیکنان آماتور و حرفه ای نسبت به قرارداد های خود با باشگاه ها تاکید کرد.

علی کمالی رئیس کمیته مسابقات نیز با اعلام آمادگی هیات فوتبال استان بوشهر برای شروع مسابقات تاکید کرد سعی می کنیم تا در زمان مناسب مسابقات را برگزار کنیم تا وقفه ای در جریان مسابقات بوجود نیاید ضمن اینکه پیش از مسابقات با برگزاری جلسات هم اندیشی با تمامی تیم ها به دنبال یافتن بهترین شیوه جهت برگزاری مسابقات هستیم.