صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 456971399/08/26 - 08:55

پدر قایدی: امیدوارم مهدی را در اروپا ببینم/به داشتن چنین پسری افتخار می‌کنم

پدر مهاجم ملی‌پوش استقلال گفت: این پسر خیلی زحمتکش و پرتلاش است. هرچه بگویم کم گفته‌ام. اگر هم الان به اینجا رسیده همه از لیاقت خودش است.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ وقتی مهدی قایدی تصویر پدرش را حین تماشای صحنه آهسته گلش به بوسنی دید، آنقدر خوشحال شد که در پوستش نمی‌گنجید. او برای اینکه این حس را با دوستانش و دوستدارانش به اشتراک بگذارد، ویدیوی پدرش را در صفحه‌اش منتشر کرد. در همین ارتباط با عبدالحمید قایدی همکلام شدیم.

 

دیدن گل ملی مهدی چقدر برای‌تان اهمیت داشت؟

چه اتفاقی بهتر از اینکه پسر آدم در لباس تیم ملی کشورش بتواند بازی کند و چه حالی از آن بهتر که پسرتان دروازه حریف تیم ملی کشورت را هم باز کند.

 

در حین تماشای بازی در خانه نبودید؟

خیر! به اتفاق دوستان بیرون از منزل بودم و از طریق تلفن همراه بازی را می‌دیدم که مهدی به زمین رفت و بعد از چند دقیقه هم گل زد. خیلی خوشحال شدم و همان لحظه دعایش کردم که باعث افتخار من و خانواده‌اش شده است.

 

در آن لحظه چه حالی داشتید؟

خب هر پدری دوست دارد موفقیت فرزندش را ببیند و خیلی خوشحال شدم که در دومین بازی‌اش برای تیم ملی ایران موفق به گلزنی شد. ان‌شاءا... این موفقیت‌ها برایش ادامه‌دار باشد و بتواند هم در استقلال و هم در تیم ملی بدرخشد و من و مادرش هم لذت ببریم.

 

فکر می‌کنید مهدی باز هم پیشرفت کند؟

این پسر خیلی زحمتکش و پرتلاش است. هرچه بگویم کم گفته‌ام. اگر هم الان به اینجا رسیده همه از لیاقت خودش است و برایش زحمت‌ کشیده. می‌خواهم بگویم این‌طور نبوده که یک‌مرتبه مهدی قایدی شده باشد بلکه خیلی سختی کشیده تا الان شما او را در این جایگاه می‌بینید. شکر خدا وقتی ازدواج کرد، زندگی‌اش در تهران سروسامان و پیشرفتش سرعت گرفت.

 

پس به پیشرفت بیشترش امید دارید؟

قطعاً! مطمئن هستم با این روند فوتبالی‌اش با سن و سالی که دارد می‌تواند راهی اروپا شود و آنجا نماینده‌ای شایسته برای ایران و ایرانی باشد.

 

 رابطه‌تان با مهدی خوب است؟

بله! هم او و هم خواهر و برادرش عزیزان من هستند و تا امروز هر کاری از دستم برایشان برمی‌آمده، انجام داده‌ام و هیچ توقعی از آنها ندارم به جز سلامتی و سربلندی‌شان.

 

مهدی شما را چگونه صدا می‌زند؟

به من می‌گوید «باباحمید».

 

زمانی که مهدی بازی دارد در خانه چه شرایطی دارید؟

من اگر خانه باشم، اغلب مسابقاتش را می‌بینم ولی مادرش تاب دیدن مسابقاتش را ندارد.

 

حرف آخر؟

برای مهدی و همه بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تیم ملی با درخشش بازیکنانش بار دیگر راهی جام جهانی‌ شود و در این سفر مهدی هم با تیم ملی باشد و بتواند برای کشورش افتخارآفرینی کند. البته او خیلی به استقلال علاقه دارد و امیدوارم بتواند در استقلال هم هر عنوانی دوست دارد، به دست بیاورد./خبر ورزشی