صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 457161399/08/27 - 16:02

صالحیان شهردار بوشهر: بودجه 15 میلیارد تومانی برای امسال شاهین

سومین نشست علنی شورای شهر بوشهر با ترکیب 6 نفره جدید، پس از نطق اعضا، با پاسخ های شهردار همراه بود.

ورزش بوشهر؛ در بودجه امسال ردیف برای تیم شاهین گذاشته شده اما اعتبار آن صفر بوده است. 

   

15 میلیاردتومان برای تیم شاهین

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ شهردار بوشهر به وضعیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد و گفت: درحالی که همه معاونان شهردار مخالف ادامه تیمداری در لیگ بودند، وقتی من مسئولیت گرفتم، نامه معاون وزیر کشور بنا به درخواست مسئولان استانی درباره موافقت با یک فصل دیگر تیمداری صادر شده بود و ما بنا به همین نامه وارد تیمداری شده ایم.

 

صالحیان با بیان اینکه برای تیم شاهین در بودجه امسال ردیف پیش بینی شده اما اعتبار آن صفر بوده، اظهار داشت: برآورد ما 15 میلیاردتومان است که 3 میلیارد آن مربوط به دیون و مطالبات قبل تیم است و مابقی برای حضور مقتدرانه در لیگ آزادگان. البته من در زمانی که شورای شهر نداشتیم، با اطلاع دادستان و فرماندار، 40 میلیون تومان برای تیم های پایه جهت شرکت در مسابقات کشوری و 600 میلیون تومان هم برای اردوی تیم بزرگسالان تامین کردم و باید 3.5 میلیاردتومان هم تا آخر همین ماه جهت پیش پرداخت بازیکنان و کادر فنی بپردازیم. 

 

وی همچنین با اشاره به ناقص بودن هیات مدیره شاهین، خبرداد: خواستار معرفی یک عضو ناظر از شورا بر جلسات هیات مدیره هستیم و افراد جایگزین برای تکمیل هیات مدیره هم بزودی طی لایحه ای معرفی می کنیم. البته دستور حسابرسی دو سال گذشته باشگاه صادر شده و برای امسال هم حسابرسی تعیین می شود تا از ابتدا بر هزینه ها نظارت شود.

 

به گفته وی، هرچند کار اصلی شهرداری فعالیت در ورزش همگانی است، اما به احترام نامه معاون وزیر کشور که با درخواست مسئولان استانی نظیر استاندار و نماینده مجلس بوده به تیمداری شاهین ادامه می دهیم و البته از مسئولان استانی هم درخواست کرده ایم شهرداری را دریابند که قول های مثبتی داده شده است./خلیج فارس