صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 457891399/09/09 - 17:48

پارس جنوبی جم 2 - رایکا بابل 1؛ دومین برد متوالی شاگردان نصرتی و صعود به صدر جدول

پارس جنوبی جم دومین مسابقه خود در لیگ دسته اول را هم با برد پشت سر گذاشت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ پارسی ها در دومین دیدار خود نیز مقتدرانه ظاهر شدند و از همان اول کار خود را مدعی بازگشت به لیگ برتر معرفی کرده است. پارسی‌ها که با هدایت محمد نصرتی پا به لیگ دسته اول گذاشته اند، بعد از بردی که هفته پیش مقابل آرمان گهر در سیرجان کسب کردند، امروز در جم میزبان رایکای بابل بودند که یک برد شیرین دیگر را از آن خود کردند.

نیمه اول این دیدار گلی در بر نداشت تا هر دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل راهی رختکن شوند. اما نیمه دوم متفاوتی را شاهد بودیم ابتدا پارس جنوبی با گل علی عباسی در دقیقه 59 پیش افتاد اما خیلی زود تیم رایکا گل تساوی را توسط علی خسرونژاد به ثمر رساند. در حالی که بازی با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود تعویض طلائی نصرتی جواب داد و در نود و یکمین دقیقه بازی علی فاتح از شلوغی جلوی دروازه رایکاه نهایت استفاده را برد و گل پیروزی بخش پارسی ها را به ثمر رساند. تا زردپوشان جمی دومین دیدار متوالی خود را با گلزنی در دقایق آخر با پیروزی پشت سر بگذارند.

با این نتیجه پارس جنوبی به واسطه گل زده بیشتر نسبت به استقلال خوزستان صدرنشین رقابت های لیگ یک شد تا اسب خود را برای بازگشت به لیگ برتر زین شده ببیند.