صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 458341399/09/13 - 01:40

با استعفای فراز کمالوند مخالفت شد / هدف گذاري باشگاه در فصل جاري حضوري آبرومند در لیگ یک

هیات مدیر باشگاه شاهین شهرداري بوشهر در حضور شهردار تشکیل جلسه داد.

  

➖ به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، بعدازظهر چهارشنبه هیات مدیره باشگاه در جلسه ای که چندین ساعت به طول انجامید ، مسائل تیم و همچنین موضوع استعفای سرمربی تیم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

➖ رضا صفازاده سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه در گفتگویی اظهار داشت : با بررسی های انجام شده با نظر هیات مدیره باشگاه با استعفای آقای کمالوند مخالفت شد و در ادامه این جلسه نیز سرمربی تیم حضور یافت و توضیحاتی را ارائه داد و پیرامون موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد.

 

➖ صفازاده افزود : با تصمیم اتخاذ شده آقای کمالوند در تمرینات حضور خواهد یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

 

➖ عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد : با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگناهایی که در نحوه جذب بازیکن ، از دست دادن فصل بدنسازی و مصدومیت های پی در پی بازیکنان در دو هفته اخیر باید همه علاقمندان توجه داشته باشند برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر داشت و توقع و انتظار منطقی داشت . 

هدف گذاري اين فصل باشگاه حضوري آبرومند در مسابقات است و هيچ توقع وفشاري براي صعود به ليگ برتر روي تيم وجود ندارد اما با همه این مشکلات ذکر شده مجموعه باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می گذارند تا تیم شاهین شهرداری بوشهر نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب نمایند.

 

➖صفارزاده يادآور شد : هيات مديره باشگاه در اين جلسه حمايت قاطع خود از كادر فني و بازيكنان اعلام نمود و مقرر شد همه اركان باشگاه همكاري لازم را در اين مورد به عمل بياورند.

 

➖ این مقام مسئول اذعان داشت : آنچه مسلم است براي ايجاد هماهنگي لازم و رسيدن تيم به آمادگي مطلوب نياز به زمان است و همه علاقمندان به تيم ميبايست در اين راه صبر و حوصله داشته باشند.