صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 489491399/10/08 - 18:10

کریمیان: مگر می‌شود آوانتاژ به ضرر ما باشد؟/تیم شاهین مشکل گلزنی دارد

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم در گلزنی مشکل دارد و در برابر تیم ملوان بندر انزلی نیز این مشکل مانع برتری تیم شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی کریمیان روز دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران افزود: تیم شاهین در بازی هفته قبل برابر پارس جنوبی نیز تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کرد ولی موفق به گلزنی نشد.

 

وی بیان کرد: تیم شاهین در دیدار برابر ملوان نیز خوب ظاهر شد ولی دریافت گل بر خلاف جریان بازی، تیم ما را غافل‎گیر کرد.

 

کریمیان ادامه داد: جدال امروز به نوعی جدال تیم‎های ریشه‎دار فوتبال کشور بود چراکه شاهین و ملوان از تیم‎های قدیمی فوتبال ایران هستند.

 

وی اظهار داشت: لیگ برتر ۱۶ تیم و لیگ دسته یک نیز ۱۸ تیم دارد و در بین این ۳۴ تیم، تیم ‎ شاهین آخرین تیمی بود که مرحله آماده‎سازی خود را برای حضور در مسابقه‎های لیگ دسته یک آغاز کرد.

 

وی افزود: بازیکنان باید سطح خود را بالاتر ببرند و خود را با شرایط تیم وفق دهند تا بتوانیم به شرایط ایده‎آل خود برسیم چراکه وقتی بازیکن توپ را در ۶ قدم وارد دروازه نمی‎کند فکر می‏‎کنم کاری از دست کادر فنی برنمی‌آید.

 

کریمیان افزود: شاهین از آغاز تمرین‌‏ها نیز به دنبال شرایطی بود تا با ماندن تیم در کورس صعود از تعطیلات نیم فصل برای تقویت تیم اقدام کرد تا در نهایت بتوانیم با تقویب بیشتر تیم، کار خود را برای صعود آماده کنیم.

 

وی در ارتباط با صحنه گل ملوان گفت: وقتی بازیکن ما تحت فشار و پشتش به دروازه حریف است بهتر بود داور به جای آوانتاژ دادن بازی را متوقف و اعلام خطا می‎کرد چرا که از بدشانسی در همان موقعیت توپ به زمین شاهین برگشت و وارد دروازه شد./ایرنا