صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 489511399/10/08 - 18:20

زارع سرمربی ملون: نتیجه تساوی رضایت بخش نیست/برای برد به بوشهر آمده بودیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: نتیجه تساوی شاهین برابر ملوان رضایت بخش نبود چراکه با هدف کسب برد به بوشهر آمده بودیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مازیار زارع روز دوشنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تیم ملوان در این دیدار با موقعیت‎های بیشتری که در جریان بازی داشت مستحق کسب پیروزی در این دیدار بود.

 

وی بیان کرد: سایر اعضای کادر فنی تیم ملوان از مساوی برابر تیم شاهین ناراحت هستند ولی با این وجود جای شکرش باقی است که با کسب یک امتیاز بوشهر را ترک می‎کنیم.

 

زارع ادامه داد: تیم شاهین نیز تیم خوبی است ولی امروز بازیکنان آن جز پرتاب اوت و ضربه‎های ایستگاهی کار خاصی روی دروازه ملوان ایجاد ندادند.

 

وی گفت: به بازیکنان نیز گوشزد کرده بودیم که تیم حریف روی پرتاب‌های اوتی و ضربه ایستگاهی به گل می‎رسد ولی باز هم از این دو ناحیه گل مساوی را دریافت کردیم با این حال خودم مسئولیت گل دریافتی را برعهده می‌گیرم و معتقدم باید برنامه‌ریزی بهتری برابر حریف انجام می‌دادم.

 

زارع گفت: بعد از تیم ملوان خود را یک ایرانجوانی می‏‎دانم چرا که پدرم سال‎ها در بوشهر برای این تیم بازی کرده و بازی‏‌های وی را نیز به یاد دارم.

 

وی با اشاره به اینکه تعلق خاصی به بوشهر دارد، گفت: در چند روز حضورم در بوشهر نیز با چند پیشکسوت بزرگ باشگاه ایرانجوان از جمله محمد علی درویشی دیدار کردم.

 

زارع در ارتباط با وضعیت مالی تیم ملوان اظهار کرد: تا به امروز همه چیز مطلوب است و تیم ما در مساله مالی با مشکل خاصی روبرو نیست./ایرنا