صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 489601399/10/10 - 01:12

خرمزی در اهواز همان خرمزی همیشگی شد

در اهواز اتفاق میمونی برای ایران جوانی ها و بالخصوص فوتبال بوشهر رُخ داد و آنهم احیا خرمزی و تیمش بود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ده سال از اتفاق تاریخی باشگاه هفتاد ساله ایران جوان میگذرد اتفاقی که خرمزی سرمربی جوان آن سالهای ایرانجوان و با نیمی از همین کادر فعلی رقم زدند. و ضمن معرفی نسل جدیدی به فوتبال بوشهر در پلی آف لیگ برتر حاضر شدند و شاید اگر کارشکنی ها و اتفاقات پشت صحنه رُخ نمیداد و این تیم را یک هفته سرگردان این شهر و آن شهر نمیکردند و همچنین اتفاقات تلخ شهر درود تیم مظلوم ایران جوان لیگ برتری شده بود.

حالا با گذشت ده سال بار دیگر سرنوشت خرمزی و ایران جوان بهم گرده خورده است. بعد از نمایش قابل نقد در دیدار اول که با توجه به اتفاقات تلخ یک روز قبل آن و همچنین بازی اول می شود بقولی زیرسیبیلی از آن گذشت. اما نقطه عطف ایران جوان خرمزی در اهواز رقم خورد. و 45 دقیقه ای که خرمزی شد همان خرمزی ده سال قبل جسور و شجاع  که دل شیر داشت جایی که تیمت یک نیمه را باخته است و در نیمه دوم دست بکاری میزنی که یک شهر به احترامت ایستاده دست میزند. خرمزی نیمه اول را با بدشانسی به میزبان خود واگذار کرد و اگر اشتباه داوری نبود نیمه اول را واگذار نمیکرد. در نیمه دوم خرمزی پولادی جوان را به زمین فرستاد تا زمان برای ایران جوان و پولادی از حرکت بایستد و این جوان بشود همه کاره میدان و بی تردید بهترین بازیکن زمین. اما جوان دیگری هم توسط خرمزی رو شد آنهم حسین احمدی مدافع جوانی که کمتر به آن توجه شد. بازیکنی که زمان بسرعت برای او بی تابی می کند. خرمزی با آوردن جوانهای خود عرصه را بر فولاد تنگ و تنگ تر کرد تا اینکه توانست گل مساوی را بزند و نیمه دوم را برنده شود و اگر کمی شانس با او و ایران جوان یار بود و اشتباه داوری در اعلام اشتباه پنالتی در نیمه اول و همچنین عدم اعلام پنالتی بسود ایران جوان در نیمه دوم رُخ نمیداد می توانست هر سه امتیاز را از اهواز سوغاتی بیاورد. اما در کنار رونمائی از این دو جوان نباید از بازیکنان باتجربه ای که در کنار این دو موجبات کامبک شیرین اهواز را رقم زدند گذشت.

اما ذکر یک نکته نباید فراموش شود همه این موارد زمانی در نهایت نتیجه بخش خواهد شد که مدیریت باشگاه هم با نگاهی مثبت و حمایتی  و با حضوری بموقع و تعقل بوقت موانع را برداشته و راه را هموار کند.