صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
ایرانجوان بوشهر 1 آوالان کامیاران 1
شناسه خبر : 489831399/10/13 - 18:10

ایرانجوان روی ریل تساوی/سومین تساوی پیاپی

هفته سوم لیگ دسته دوم کشور گروه الف

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان خرمزی بدنبال امتیازات کامل این دیدار خانگی بودند اما هر چه تلاش کردند به در محکم بدشانسی خوردند تا در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

ایرانجوانی ها در نیمه اول هر چه از زمان بازی می گذشت بهتر می شدند و موفق شدند چند موقعیت خوب خلق کنند موقعیتهای که به گل خلق نمی شد. آوالان با حضور پرتعداد در زمین خودی بدنبال گل نخوردن بود. در حالی که ایرانجوان سوار بر بازی بود روی اشتباه فردی که مدافع ایرانجوان حسین احمدی انجام داد توپ از زیر پایش رد شد تا کیوان مارابی مهاجم آوالان در دقیقه 27 موفق به گلزنی شود. بعد از این گل ایرانجوان یک پارچه حمله شد و خیلی زود توسط مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه 31 روی یک فرار خوب و با ضربه ای فنی و دقیق گل تساوی را برای قرمزپوشان به ثمر رساند. ایرانجوان در ادامه باز هم می توانست به گل برسد اما بی دقتی منجر شد که نیمه اول با همان نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد. 

در نیمه دوم ایرانجوان سعی داشت که حملاتی را سامان دهی کند اما دفاع پرتعداد آوالان و بازی درگیرانه ای که ارائه میکردند مانع ایرانجوانی ها بودند. خرمزی چند تعویض هم انجام داد تا بلکه از دفاع سختکوش آوالان بگذرد اما هربار که این اتفاق می افتاد با بی دقتی توپها از دست می رفت و در بهترین موقعیت ایوب سبحانی مهاجم نوک ایرانجوان می توانست گلزنی کند اما اینبار دروازه بان آوالان مانع شد. حسین احمدی مدافع پیشتاخته ایرانجوان هم روی یک ارسال می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او هم با فاصله اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت حمید نوری می توانست روی دو موقعیت می توانست گلزنی کند اما هیچ کدام به ثمر ننشت تا ایرانجوان در روزی که همه کار کرد برای گلزنی و پیروز شدند در نهایت به کمترین حقش رسید.