صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
پیش از بازی هدف‎گذاری‌مان برای برد بود
شناسه خبر : 490011399/10/15 - 22:10

خلیفه اصل: لحظات در روند نتیجه ‎گیری تیم‏‌ها تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قولی برای صعود به لیگ برتر نمی‎دهم اما همه مجموعه تیم تلاش می‎کنند تا اتفاق‎های خوبی برای استقلال و مردم خوزستان رقم بخورد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ امیر خلیفه اصل سرمربی استقلال خوزستان پس از برتری تیمش مقابل پارس جنوبی جم در خصوص بازی اظهار داشت: بوشهر نیز استانی فوتبال خیز و دارای فوتبالیست‏‎هایی بنام است که امیدوارم در آینده در لیگ برتر نماینده داشته باشند.

 

خلیفه اصل افزود: ما از همان ابتدا می‌دانستیم که بازی دشواری برابر تیم  پارس جنوبی جم داریم و این یکی از بازی‌های سخت ما بود.

 

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: اکنون به بازیکنانم که پس از ۲ شکست متوالی برابر حریف پیروز شدند تبریک می‎گویم چرا که با این برد ، استقلال خوزستان صدرنشین شد.

 

وی بیان داشت: استقلال خوزستان پیش از بازی نیز هدف‎گذاری برای کسب برد داشت که به لطف خدا این مهم حاصل شد.

 

خلیفه اصل گفت: چنانچه بازیکنان بهتر از موقعیت‎‌ها استفاده می‎کردند نتیجه بهتر از این هم برای استقلال خوزستان رقم می‎خورد و با این باخت هیچ چیز از ارزش‎های پارس جنوبی کم نمی‎شود.

 

او اظهار داشت: در بازی امروز لحظات در روند نتیجه‎گیری تیم‏ ها تاثیرگذار بود و پارس جنوبی همراه با سرمربی خود در بازی ‎های آینده حرف‎های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در اثر هیجان بازی اعتراض‌هایی به داور داشتیم ولی با این حال تیم داوری قضاوت خوبی در این دیدار داشت.