صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 490161399/10/17 - 02:10

نظرزاده سرمربی شاهین عامری: با همه وجودم تلاش خواهم کرد/ بازی سختی مقابل صدرنشین داریم اما امتیاز می خواهیم

رضا نظرزاده سرمربی جوان شاهین بندر عامری : یک روز قبل از بازی زمین مسابقه را تعویض کردند. اما این دلیل نمی شود که باخت را توجیه کنم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ رضا نظرزاده سرمربی جوان شاهین بندر عامری که روی خط برنامه سکو آمده بود صحبتهای خود را با تشکر ازخرمزی شروع کرد. باید از شخص آقای خرمزی سرمربی محترم ایرانجوان تشکر کنم که اجازه جدایی من را داد تا وارد دنیای سرمربیگری در باشگاه شاهین بندر عامری شوم. با همه وجودم برای نماینده تنگستان و مردم با محبت روستای عامری تلاش خواهم کرد تا یک تیم خوب در لیگ دسته دوم داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص بازی با شهدا بابلسر افزود: یک روز قبل از بازی زمین مسابقه را تعویض کردند. طبق اعلام قبلی بازی باید در زمین چمن مصنوعی برگزار می شد. نوع فوتبالی که من دوست دارم بازی روی زمین است که به یکباره اعلام کردند در زمین چمن طبیعی این مسابقه برگزار خواهد شد که کیفیت خوبی نداشت اما این دلیل نمی شود که باخت را توجیه کنم.

سرمربی شاهین بندر عامری در خصوص بازی هفته آینده مقابل صدرنشین گفت: مس شهر بابک با سه برد در صدر جدول است. بازی سنگینی است و میدانم آنها دو سه سالی است کنار هم تیم خوبی را جمع و جور کرده اند ولی ما هم برای آنکه به جدول بازی ها برگردیم به دنبال امتیاز این بازی خانگی خواهیم بود.