صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 490181399/10/17 - 03:16

خرمزی: قرارداد سفید با ایرانجوان دارم/من آمده ام تا دینم را به ایرانجوان ادا کنم/نمی دانم به رشت می رویم یا نه

عبدالرحیم خرمزی سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: نمیدانم چرا ایرانجوان اینقدر مظلوم واقع می شود. و کی قرار است این تیم رنگ خوشی را ببیند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عبدالرحیم خرمزی سرمربی ایرانجوان روی خط برنامه تلوزیونی سکو آمد و گفت: از همان ابتدای فصل از کمبودها و مشکلات با خبر بودم اما من و کادرم ذهنمان را معطوف به کار و تمرین کردیم راستش توقع نداشتم از بازی اول و در دو ساعت مانده به مسابقه مقابل محتشم تبریز ندانم کدام بازیکن را دارم و کدام بازیکن را ندارم!

 

خرمزی در ادامه افزود: من آمده ام تا دینم را به ایرانجوان ادا کنم و امسال با قرارداد سفید به خانه ام برگشتم اما همین ابتدای کار دچار چالش جدی شدم و نمیدانم تیم پنج شنبه راهی شمال خواهد شد یا خیر!

 

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: دو روز است که من و کادرم به تمرین می رویم و تنها چند جوان تیم هستند و مابقی در تمرین حاضر نمی شوند. بازیکنان غیر بومی که بوشهر را ترک کرده اند، بازیکنان بومی هم رفته اند. وقتی بازیکن بومی می گوید من حتی کرایه راه ندارم ، حتی پول کارت شارژ ندارم. 

 

وی در ادامه گفت: وقتی باشگاه با بازیکن قراردادی می بندد همانطور که باشگاه توقعاتی دارد، متقابلا بازیکن هم توقعی دارد. و اگر وعده ای داده می شود او هم روی این مسئله حساب میکند و اگر محقق نشدن تمرکز او هم بهم خواهد خورد که این مورد در تیم ما اتفاق افتاده!

 

خرمزی از تشکیل جسله هیات مدیره خبر داد و گفت: جلسه تشکیل شده اما میدانم که اتفاق خاص رخ نداده ! فردا {چهارشنبه} تمرین داریم ولی میدانم که بازیکنانم حاضر نخواهند شد.

 

وی گفت: من شرح وظایف خودم را میدانم و در چارچوب خودم حرکت میکنم. من وظیفه دارم شرایط را به سرپرست تیم اطلاع دهم و او هم به مدیریت خبر بدهد مابقی ماجرا از دست من خارج است.

 

خرمزی یادآور شد: نمیدانم چرا ایرانجوان اینقدر مظلوم واقع می شود. و کی قرار است این تیم رنگ خوشی را ببیند. من امسال 13 بازیکن زیر 23 سال از این استان به ایرانجوان آوردم. این بازیکنان را آوردم که بازی دهم نه اینکه فقط لیست را پر کنیم. 

 

سرمربی ایرانجوان در ادامه افزود: چهار روز دیگر مقابل سپید رود رشت مدعی بازی داریم اما تکلیف سفر مشخص نیست و مانده ام چه بگویم! آمده بودم یک سال خوب داشته باشم و یک تیم مدعی را روانه بازی ها کردم اما همین ابتدای کار به بن بست جدی خوردیم!

 

خرمزی در خاتمه ضمن تشکر از حرکت مهدی قایدی در بازی با آلومینیوم یادآور شد 13 بازیکن جوانی که آوردم هر کدام یک مهدی قایدی است اما نمیدانم چه بگویم.