صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 490731399/10/23 - 22:10

جعفر پورکبگانی: حکم قطعی است

جعفر پورکبگانی گفت: حکم قطعی ست و حضرات باید باشگاه را تحویل دهند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ جعفر پورکبگانی در گفتگوی اختصاصی با ورزش بوشهر گفت: حکم قطعی ست و اداره ثبت شرکتها مدتی را مشخص کرده است که آقایان باید طی این مدت باید بنده را راضی کنند یا اینکه باشگاه را تحویل دهند.

سکوت ما در این مدت فقط بخاطر ایران جوان بوده است. چند سال هست که آقایان با برداشتهای غیرحقوقی ایران جوان را روی طناب بندبازی قرار داده اند. آنها باید بدانند که هیچ نهادی مثل شورا و شهرداری با توجه به احکام صادر شده از طریق دادگاه اجازه کمک به این حضرات را ندارد چون با تصمیمات غیرقانونی روی کار آمده اند.

ما روز اول گقتیم که بخاطر اینکه ایران جوان با درگیری های واهی داخلی دچار مشکل نشود بهتر است با هم به گفتگو بنشینیم حتی تا محضر هم رفتیم اما آقایان در دقیقه نود زیرقول خود زدند، ما حتی تاکنون چشممان را روی امضاءهای جعلی بنده و حتی برداشتهای مالی غیرقانونی بسته ایم که قابل تعقیب است و جزء اقدامات بعدی اینجانب است.

همه دوستداران ایران جوان گواه باشند که گذشته از تحقیر کردن ایران جوان در این سالها و سقوط های هر ساله باعث ضرر و زیان های متعددی شده اند که باید جوابگو باشند ایران جوان باید بماند و بزرگی کند چون باشگاه هفتاد و چند ساله و بزرگ است. با دوستداران و هواداران بیشمار، آنها خودشان با وعده و وعیدهای دروغ به تیم فوتبال این باشگاه و مردم علاقه مند به آن باعث چندگانگی در این باشگاه شده اند.

از روز اول نگاه ما صادقانه و از روی دوستی بوده است اما دیگران از گذشت و صداقت ما سوءاستفاده کرده اند.

پورکبگانی با اشاره به اینکه همانطور که قبلا هم گفته ام بنده قصدی برای مدیریت کردن ندارم. بلکه جوان هایی هستند با تعهد مالی که فرزند این باشگاه هستند به آنها تحویل خواهم داد.