صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 501471399/11/17 - 20:10

دانشگر: زمین انقلاب پر شیشه و سرامیک بود/استقلال را مثل پادگان کرده اند

مدافع میانی و دشتستانی استقلال در پایان جدال با نساجی مازندران به انتقاد از عملکرد مدیران این تیم پرداخت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، محمد دانشگر در پایان دیدار برابر نساجی و برد تیمش گفت: بازی را دیدید که کاملا یکطرفه بود. تیم نساجی 11 نفره دفاع می کرد و ما خیلی حوصله کردیم. نمی خواستیم بی مهابا کاری کنیم که در ضدحمله گل بخوریم. می دانستیم که در نهایت گل می زنیم و خدا را شکر که بردیم و سه امتیاز تقدیم به هواداران.

 

وی در ادامه با انتقاد نسبت به مشکلات این تیم گفت: ما بردیم اما بدانید که خیلی مشکلات داریم و با آن دست و پنجه نرم می کنیم. الان انگار در پادگان هستیم. هر تیمی که هتل می رود حداقل سه منو غذا دارد اما برای ما می گویند بچه ها زیاد غذا می خورند و یک مدل غذا بدهید! سه ماه است که بالای سر تیم نیامده‌اند. اصلا نمی پرسند که این تیم چه مشکلی دارد. ما الان انقلاب تمرین می کنیم اما دو روز پیش داخل زمین آنقدر سرامیک خرده و شیشه بود که کسی جرات نمی کرد تکل بزند.

 

دانشگر در ادامه انتقاداتش از مدیریت باشگاه گفت: ما الان رها شده ایم و هیچکس کنار ما نیست و یک کادرفنی است و یک بازیکنان است. ما برای آینده خودمان و هواداران تلاش می کنیم.

 

مدافع استقلال درباره اعتراض وریا غفوری گفت: من خبری از این موضوع ندارم. من تا الان 12 درصد گرفتم. اصلا پول پارسال ما هم 15 درصد مانده و هیچ حرفی نمی زند. هفته ای جلسه می گذارند و اصلا نمی دانیم دلیل آن چیست و برای چه جلسه می گذارند. ما فقط برای خودمان و خانواده و هواداران تلاش میکنیم. هیچ راهی هم نداریم و باید این مسیر را دنبال کنیم. اما تا جایی می شود و یک جا دیگر تیم ضربه می خورد.