صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 502281399/12/02 - 13:10

ساحلی بازان پارس جنوبی مقتدرانه وارد لیگ برتر می‌شوند/مطالبات فصل گذشته و قسط اول امسال پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با پرداخت بدهی معوقه بازیکنان تا قبل از آغاز تمرین‌های پیش فصل با قدرت وارد مسابقات فصل جدید لیگ برتر می‌شود.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ بهرام رضاییان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر امسال با تلاش زیاد صورت گرفته از سوی بازیکنان و کادر فنی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد.

 

وی بیان کرد: قرارداد پارسال بازیکنان به طور کامل و برای قهرمانی امسال نیز قسط اول آنها پرداخت شده‌است.

 

رضاییان ادامه داد: لیگ امسال به نحوی پیش رفت که تا مدتی روند برگزاری و یا برگزار نشدن رقابت‌ها مشخص نبود و این وضعیت باعث ایجاد چالش مالی برای تیم پارس جنوبی بوشهر شد.

 

وی افزود: اکنون با تدابیر صورت گرفته تا قبل از شروع فصل جدید قرارداد بازیکنان به صورت کامل تسویه حساب می‌شود تا با قدرت برای لیگ آینده کار خود را آغاز کنند.

 

در چند ماه گذشته صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر از لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مطرح بود.

 

رضاییان در ارتباط با تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز اظهار داشت: بخشی از مشکلات مالی کنونی تیم به سال‌های حضور در لیگ برتر بر می‌گردد و امسال نیز تاکنون ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده‌است.

 

وی اظهار کرد: با حمایت نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تلاش‌هایی در حال انجام است تا بزودی مشکلات مالی تیم برای حضور موفق در لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم شود.