صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر؛
شناسه خبر : 502471399/12/03 - 21:09

مسیگر : کمالوند از شاهین جدا نشده است

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: کمالوند از تیم ما جدا نشده است/ مربیان قاعده خاصی برای جدایی ندارند

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ درباره حضور فراز کمالوند در تمرین شاهین شهرداری بوشهر با لباس شخصی و خداحافظی با سایر بازیکنان اظهار داشت: کمالوند از تیم جدا نشده و امروز (یکشنبه) در تمرین ریکاوری بود. ناراحتی این مربی هم به‌خاطر کیفیت بازی تیم بود. با هماهنگی که داریم به آقای کمالوند گفتیم خودش با چند بازیکن صحبت کند.

 

وی با بیان اینکه با شهردار بوشهر هم برای رسیدگی به باشگاه شاهین جلسه داشته است، تصریح کرد: تاکنون 30 تا 40 درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت شده و طی روزهای آینده بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت و بودجه بازیکنان مد نظر کادر فنی را هم تأمین می‌کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا کمالوند می‌تواند از شاهین جدا شود یا خیر، بیان کرد: مربیان که قاعده خاصی برای جدایی ندارند و با یک پیامک می‌توانند استعفا کنند. این هم ارتباطی به مطالبات مربی ندارد و ما سر وقت به تعهدات عمل می‌کردیم. کارمان را دیر آغاز کردیم و بازیکنان کمی بدون تیم مانده بودند. کمالوند هم انرژی خود را گذاشت و جایگاه بدی در جدول نداریم.

 

مسیگر درخصوص حضور شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه هشتم جدول لیگ یک ایستاده است، به تسنیم گفت: شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که این فاصله با جذب بازیکنان خوب قابل جبران است. 

 

وی درباره شایعاتی مبنی بر مذاکره کمالوند با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: وقتی یک مربی باکیفیت دارید، شایعات درباره تیم‌های بدون مربی زیاد می‌شود./تسنیم