صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 502981399/12/16 - 11:19

پاس گناوه قهرمان مسابقات فوتوالي ستارگان استان شد+تصاویر

ورزش بوشهر؛ مسابقات فوتوالی ستارگان استان بوشهر با حضور هشت تیم و بمناسبت بزرگداشت زنده یاد مهندس علی پور جم رییس هیات ورزش های روستایی بومی، محلی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ مسابقات فوتوالی ستارگان استان بوشهر با حضور هشت تیم و بمناسبت بزرگداشت زنده یاد مهندس علی پور جم رییس هیات ورزش های روستایی بومی، محلی شهرستان دشتستان برگزار شد، که در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی و نیمه نهایی راه یافتند. 

 

تیم های بوشهر الف. بوشهر ب و پاس گناوه و یک تیم از دشتستان بنام( مهندس علی پور جم.)

 

مسابقات مرحله پایانی در شهرستان دشتستان و به میزبانی شهر برازجان در روز جمعه و در جاده زیبای سلامت و در ساعت ۱۶ استارت خورد، که تیم ها با هم به رقابت های زیبایی پرداختند که در نهایت تیم بوشهر ب و تیم دشتستان ( زنده یا مهندس علی پورجم) به مرحله رده بندی را یافتند و تیم بوشهر الف و پاس گناوه نیز به فینال رسیدند. 

 

در مسابقه رده بندی، تیم بوشهر ب موفق شد تیم دشتستان را شکست دهد و به مقام سوم مسابقات دست نیز پیدا کند.

 

مسابقه فینال نیز بین دو تیم خوب این رقابت ها، بوشهر الف و پاس گناوه که از بازیکنان خیلی خوب نیز برخوردار بودند، و با حضور ریاست محترم هیات ورزش های روستایی و بومی محلی استان. شهردار برازجان. و تنی چند از اعضای شورای شهر برازجان، پرویز عبدی پور ریاست محترم کمیته فوتوالی استان، جمعی از مسوولان شهرستان برازجان و بوشهر و تماشاگران مشتاق در یک فضای کاملا سالم و هوای مناسب و روز و شب، زمستانی برگزار شد، که در نهایت تیم خوب پاس شهرستان گناوه توانستند با نتیجه دو گیم بر یک گیم پیروز و قهرمان مسابقات فوتوالی سال ۹۹ استان را تصاحب کنند و بالای سکوی قهرمانی قرار گیرند و همچنین جام قهرمانی این مسابقات را نیز به خود اختصاص دهند. 

 

در خاتمه از خانواده و پسر زنده یاد مهندس پور جم، شهردار، شورا و رییس هیات ورزش های بومی محلی و روستایی و عشایری شهرستان برازجان به همراه مدال قهرمانی و تندیس مسابقات و لباس امضا شده و قاب گرفته بازیکنان تیم ملی هندبال و فوتوالی به عزیزان تقدیم گردید.

 

همچنین جام و مدال های قهرمانی و مراتب تقدیر و تشکر و تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران و مربیان و تمامی تلاشگران این رشته زیبای فوتوالی، توسط هیات برگزار کننده و مسوولان شهرستان و اعضای کمیته فوتوالی استان، اهداء شد و همچنین جشن قهرمانی زیبایی به همراه فشفشه های زیبا، برای تیم قهرمان ترتیب داده شد. که به این مسابقات رنگ بوی خاصی بخشیده بود.

 

در پایان باید از مسوولان و کمیته فوتوالی استان و شهرستان برازجان آقای نظام زاده و دیگر دوستان همکار و کمیته فوتوالی ان شهرستان و کمیته داوران والیبال و فوتوالی، شهرداری و شورای شهر برازجان و صدا و سیما مرکز بوشهر که نهایت همکاری را در برگزار این مسابقات انجام داده اند، نیز تشکر و قدردانی گردید.