صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
مشکلات حل نشود، برای بقا در لیگ یک باید کلاه خود را بالا بیندازیم
شناسه خبر : 503161399/12/20 - 20:20

نصرتی: پس از ۲ بازی آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به شدت از شرایط این باشگاه انتقاد کرد و گفت که پس از دو دیدار آینده، تصمیم نهایی خود را درباره فعالیت در پارس می‌گیرد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ محمد نصرتی درباره عملکرد پارس جنوبی جم در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: ما جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم و این کار را بیش از یک ماه بعد از تیم‌هایی چون مس کرمان و هوادار انجام دادیم. ما باید از وزارت ورزش مجوز تیمداری می‌گرفتیم و پس از کسب مجوز مسابقات را خوب شروع کردیم. یاری نبود که بخواهیم او را جذب کنیم و بیشتر بازیکنان جوان و لیگ دسته دومی را به تیم اضافه کردیم. بسیاری از بازیکنان ما اولین سال بازی در رده بزرگسالان را تجربه می‌کنند.

 

 

هیچ تیم لیگ یکی مانند ما به جوانان و امیدها بازی نداده است.

وی با اشاره به جوانگرایی خود در تیم پارس جنوبی بیان کرد: قاطعانه می‌گویم هیچ تیم و مربی در لیگ یک به اندازه من، به بازیکنان جوان و امید بازی نداده است. با این حال باشگاه نتوانست تعهدات خود را عملی کند. با وجود اینکه گفته شد در لیگ برتر نمی‌توانیم هزینه کنیم و در لیگ دسته اول مشکلی نداریم، اما در لیگ یک هم مشکل داریم. تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و دریغ از یک ریال پاداش. زمین ثابت تمرین در تهران و امکانات چندانی در جم نداریم. مشکلات زیادی بوده است که با وجود آن، عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم.

 

 

مدیران بی‌تفاوت هستند، پس از ۲ بازی آینده تصمیم نهایی را می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد غیبت چند روزه خود در تمرینات این تیم در نیم‌فصل اول به تسنیم گفت: گفتیم شاید شرایط بهبود یابد و تلنگری به مسئولان باشد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و برای بازگشت به لیگ برتر، هیچ عزم و اراده‌ای در مدیران ندیدم. آنها نسبت به همه چیز بی‌تفاوت هستند. مدیرعامل باشگاه هم تمام تلاش خود را می‌کند، اما کادر باشگاه پارس جنوبی هم دولتی است و رضاییان زیرمجموعه مدیران بالاسری است. یک بازی در جام حذفی و یک بازی تا پایان سال ۹۹ داریم. با این رویه نمی‌شود کار کرد و پس از این دو مسابقه، تصمیم نهایی را با همکاران می‌گیریم.

 

 

یک دوش هم نداریم!

نصرتی با اشاره به مشکلات زیرساختی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: آمبولانس در دیدار با قشقایی نیم‌ساعت دیر به تمرین ما آمد و حتی زمین تمرین استاندارد نداریم. یک زمین داریم که چمن خیلی بلندی دارد و یک دوش نداریم! من به‌عنوان مربی به دنبال آینده هستم و می‌خواهم تیم خوبی بسازم که در کورس صعود به لیگ برتر باشد. کسی ۱۰ سال دیر نمی‌گوید تیم مشکلات مالی و ساختاری داشت یا مربی به چه بازیکنانی بازی داد، فقط می‌گویند این مربی نتیجه نگرفت. من به یک بازیکن ۱۸ ساله فیکس بازی دادم.

 

 

مشکلات حل نشود، برای بقا در لیگ یک باید کلاه خود را بالا بیندازیم

وی با بیان اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی پارس جنوبی جم بسته است، تصریح کرد: اگر مشکلات مالی برطرف شود و بازیکن جدید بگیریم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم مدعی باشیم؛ وگرنه اگر پارس جنوبی به لیگ دسته دوم سقوط نکند، باید کلاه خود را بالا بیندازیم.

 

 

ضعف مفرط داوری در نیم‌فصل اول مشهود بود

سرمربی پارس جنوبی جم درباره نیم‌فصل اول لیگ دسته اول اظهار داشت: کیفیت فنی مسابقات در آغاز بازی‌ها خیلی خوب بود. زمین‌ها شرایط مساعدی داشت و بارندگی نبود. هر چه جلو رفتیم، کیفیت بازی‌ها به دلیل بارندگی و شرایط جوی پایین آمد. سر و صدای نیمکت‌ها و ضعف مفرط داوری هم در نیم‌فصل اول مشهود بود.

 

 

سر و صداها باعث می‌شود بازی‌ها شرایط عادی نداشته باشند

نصرتی با انتقاد از قضاوت داوران به تسنیم گفت: من الکی از داوران تعریف نمی‌کنم و اگر آنها قضاوت خوبی داشته باشند، می‌گویم خوب هستند. داوران اگر ضعیف باشند، مانند بازیکنان و مربیان باید خودشان را تقویت کنند. داوری در نیم‌فصل اول خیلی ضعیف بود و داوران تحت تأثیر حواشی نیمکت‌ها قرار داشتند. سر و صداها باعث می‌شد بازی شرایط عادی خود را نداشته باشد.

 

فیفا موضوع نود ارومیه را بفهمد، آبروی ما می‌رود

وی در مورد اینکه رأی شکایت پارس جنوبی از نود ارومیه به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز، به سود نود صادر شد، بیان کرد: ما حکم را به کمیته استیناف بردیم و این بازی صد درصد باید ۳ بر صفر به سود ما شود. موضوع پُرواضح است. پنجره نقل و انتقالاتی نود بسته است و به هیچ عنوان نمی‌تواند بازیکن بزرگسال بگیرد. آنها یک بازیکن جذب کرده‌اند که می‌گویند او را برای خدمت سربازی به تیم دیگر داده بودیم. این بازیکن در یک تیم فوتسال بازی می‌کرد و پس از آن به تیم تابلو نصر شهرکرد رفت که نظامی نبود. این بازیکن جزو سهمیه فیفا به تابلو نصر رفته بود و یک تخلف وحشتناک و آشکار رخ داد. اگر فیفا این موضوع را بفهمد، آبروی ما می‌رود./تسنیم