صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
مربی شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرد:
شناسه خبر : 503401399/12/25 - 12:25

کریمیان: روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف به تیم تزریق شده است / مقابل شهرداری آستارا برنامه داشتیم

ورزش بوشهر؛ روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف به تیم تزریق شده است / برای مقابله با نقاط قوت تیم شهرداری آستارا با برنامه بودیم و از ضد حملات نیز استفاده کافی بردیم / دعای خیر و انرژی مثبت هواداران باعث دلگرمی است.

  

به گزارش ورزش بوشهر ، مهدی کریمیان در گفتگویی پس از بازی با تیم شهرداری آستارا اظهار داشت : جا دارد در ابتدای صحبت هایم از زحمات آقای کمالوند و همچنین آقایان محبی و عبادی تشکر داشته باشم که در مدت زمان حضور خود در تیم و به خصوص در شرایط سخت ابتدای فصل تلاش زیادی برای مهیا کردن تیمی منسجم داشتند و تا حدود زیادی هم با توجه به شرایط ، تیم خوبی بسته شد . بهرحال بخاطر شرایطی که بوجود آمد این عزیزان از تیم جدا شدند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شرایط فعلی تیم نیز گفت : با توجه تغییر سرمربی تیم در همین مدت کوتاه شرایط خوبی از لحاظ فنی و روحی و روانی در تیم ایجاد شده و با صحبتهایی که آقای مهابادی از روز اول حضورشان در تیم داشتند روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف برای رسیدن به موفقیت به بازیکنان تیم تزریق شده است.

 

کریمیان افزود : از ابتدای فصل با توجه به شرایط که بابت تاخیر در شروع تمرینات و یارگیری وجود داشت، تقریبا جمع آوری همین تعداد امتیاز پیش بینی می شد و هم اکنون و در نیم فصل دوم  با تقویت بیشتر تیم ، هدف اصلی برای صعود به لیگ برتر ترسیم شده است و تمامی مجموعه مدیریتی و اجرایی باشگاه نیز در کنار کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش هستند تا هدف بزرگی که داریم به یاری خدا محقق شود.

 

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص بازی با تیم شهرداری آستارا اشاره کرد : بازی سختی با صدرنشین رقابتها داشتیم . شهرداری آستارا یکی از بهترین تیمهای لیگ یک محسوب می شود که جایگاه آنها در جدول نیز نشانه توانمندی و شایستگی این تیم با انگیزه است . ولی بهرحال کادر فنی تیم آنالیز دقیقی از این تیم داشت و می دانستیم که شهرداری آستارا در ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین خطرناک هستند و برای مقابله با آنها برنامه داشتیم که با عملکرد خوب بازیکنان موفق شدیم این تیم را کنترل و از ضد حملات نیز استفاده کافی ببریم و با کسب این پیروزی یک عیدی شیرین به هواداران هدیه کنیم.

 

کریمیان گفت : این پیروزی بسیار به موقع و لازم بود و سبب شد تا اختلاف امتیازی را با صدر جدول کم کنیم و شرایط روحی بهتری در تیم حاکم شود و در 24 روزی که تا بازی بعدی فاصله داریم با شرایط بهتری برنامه ریزی داشته باشیم.

 

وی در ادامه توضیح داد : پس از بازگشت از آستارا تمرینات تیم تا 28 اسفند در تهران ادامه خواهد داشت و احتمالا برگزاری یک بازی تدارکاتی نیز در دستور کار داریم و سپس تا 3 فروردین به بازیکنان استراحت داده می شود و پس از آن اردویی 10 الی 12 روزه در شیراز خواهیم داشت و با پایان اردو به بوشهر بازخواهیم گشت تا روز 18 فروردین  در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف مس کرمان برویم.

 

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهردر خصوص جذب بازیکنان جدید هم گفت : 2 بازیکن جدید ( امیر حسین موسی زاده و شاهین مجیدی) را در بازی با شهرداری آستارا استفاده کردیم که مثل همه بازیکنان تیم عملکرد خوبی از خود ارائه دادند و با درخواست سرمربی تیم ، مسئولان باشگاه با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستند تا 4 یا 5 بازیکن دیگر نیز به تیم ملحق شوند. 

 

کریمیان در پایان خطاب به هواداران گفت : ضمن تیریک سال جدید به همه مردم ایران و بخصوص استانی های عزیزم باید بگویم که هر چند از حضور هواداران در ورزشگاه محروم هستیم اما دعای خیر و انرژی مثبت این عزیزان به تیم می رسد و امیدوارم این حمایت ها در ادامه رقابتها بیشتر شود. قطعا حضور موثر و هوشمندانه و حمایتهای دلسوزانه این بزرگواران در فضای مجازی و دیگر محافل برای مجموعه مدیریتی ، کادر فنی و بازیکنان و بقیه عوامل باشگاه دلگرم کننده و امید بخش خواهد بود تا همه با هم متحد و همدل برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.