صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 504151400/01/18 - 21:30

مهابادی: شاهین دوباره به کورس بر می‌گردد

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم با هماهنگی بیشتر در بازی های آینده به طور مجدد به کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باز می‌گردد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ داوود مهابادی چهارشنبه‌شب بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: این تیم با جذب چند بازیکن تغییراتی در آن روی داده و با تغییر سبک بازی تیم، طبیعی است که هماهنگی بازیکنان به چند هفته زمان نیاز داشته باشد.

 

وی بیان کرد: تیم شاهین بوشهر در نقل و انتقالات نیم فصل با توجه به شرایط خاص بازیکنان در این بازه زمانی به طور تقریبی خوب عمل کرده است.

 

مهابادی در ارتباط با عملکرد تیمش برابر مس کرمان اظهارداشت: از عملکرد بازیکنان در نیمه اول بازی رضایت ندارم ولی در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که اعمال شد توانستند بر میدان مسابقه مسلط شوند.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم از روی یک اشتباه دروازه شاهین باز باشد ولی در ادامه چندین موقعیت گل‌زنی برای شاهین بدست آمد و فرصت طلایی برای به مساوی کشاندن بازی نیز در دقیقه پایانی به هدر رفت.

 

مهابادی افزود: شاهین امروز در برابر کرمان شاهین مجیدی مهاجم اصلی خود را در به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و از هفته آینده با رسیدن این بازیکن وضعیت خط حمله تیم بهتر می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم امروز در شرایطی برابر مس کرمان متحمل شکست شد که حداقل باید نتیجه مساوی در این بازی محقق می‌شد.

 

وی در ارتباط با عملکرد داور این دیدار نیز اظهارداشت: داور در مجموع عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت و تنها در یک صحنه اعتقاد با پنالتی داشتم که کارشناسان باید نظر خود را در این زمینه اعلام کنند./ایرنا