صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 527151400/03/27 - 18:20

اکبر فرید: میهندوست سرمربی ساحلی بازان پارس جنوبی بوشهر است

ورزش بوشهر؛ مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی. بوشهر خبر داد؛

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور است و سالهاست که در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور دارد و چند بار توانسته قهرمان این لیگ شود، اوایل امسال اعلام کرد که به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به شرکت در لیگ برتر فوتبال ساحلی نیست و حتی هیات فوتبال و مسئولان باشگاه تصمیم به فروش امتیاز این تیم گرفتند.

 

اما خوشبختانه روز گذشته مسئولان این باشگاه از فروش امتیاز این تیم انصراف داده‌اند و حتی اعلام کردند که در لیگ برتر حضوری قدرتمند خواهند داشت.

  

اکبر فرید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره، اظهار داشت: تیم پارس جنوبی مثل فصل گذشته با هدایت محمد میهن‌دوست در رقابت‌ها شرکت می‌کند. 

 

با توجه به جدایی چند بازیکن با جذب بازیکنانی جدید نسبت به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد. از این رو از روز شنبه ۲۹ خردادماه تمرینات خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتبال ساحلی شروع می‌کنیم.

 

مدیر اجرای تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: طبق جدول قرعه کشی این تیم در هفته نخست تا سوم رقابت‌ها به ترتیب با پاس گناوه، شاهین خزر رودسر و صنعت فرش حداد اصفهان دیدار می‌کند.

 

زمان آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ۱۰ تیرماه تعیین شده است