صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
70درصد پرداختی داشتیم؛
شناسه خبر : 527231400/04/02 - 13:35

ایزدپناه: همه مجموعه باشگاه متحد برای صعود هستند/حداقل حق استان داشتن یک تیم لیگ برتری است

ورزش بوشهر؛ بخش های مهم صحبت های قائم مقام باشگاه شاهین شهرداري بوشهر در برنامه ورزشی سکو

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ، خداکرم ایزدپناه با حضور در برنامه ورزشی سکو به در خصوص شرایط تیم وسوالات مطرح شده پاسخ داد.

 

مجموعه باشگاه متحد و منظم برای صعود تلاش می کنند

  

شرایط رقابتها به روزهای حساسی نزدیک شده و هر بازی حکم فینال دارد و ۶ تیم بالای جدول برای صعود شانس دارند و ما هم با تلاش تمامی مجموعه مدیریتی ، اداری ، کادر فنی و بازیکنان بازی به بازی پیش می رویم و شرایط خوبی در تیم حاکم شده و صعود دور از دسترس نیست.

 

 

حق استان بوشهر است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد

 

هم اکنون با همت همه عوامل باشگاه و همچنین مجموعه شهرداری ، هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شرایط و بستر موفقیت حاصل شده و هم اکنون بحث یک تیم نیست و آبروی ورزشی یک استان در میان است و حق استان بوشهر هست که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

 

 

تشکر از مسئولان سازمان لیگ بابت تلاش در هرچه بهتر برگزار شدن رقابتها

 

جا دارد تشکری از آقایان بهاروند و محمود زاده داشته باشیم که نهایت تلاش خود را در بهتر برگزار کردن رقابتها دارند و با پیگیری‌های که انجام دادند و حضور داوران لیگ برتری در هفته های اخیر مشکلات داوری کمتر بوده است.

 

 

تیمهای پایه با بودجه ای مناسب فصل خوبی را پشت سر گذاشتند

 

با توجه به مصوبات هیات مدیره بودجه خوبی در بحث تیمهای پایه در فصل جاري بسته شد و تیمها بدون دغدغه فصل را پشت سر گذاشتند و امیدوارم تیم نونهالان نیز در آخرین بازی خود هم موفق شود تا هر ۴ تیم پایه باشگاه لیگ برتری باشند و صاحب موقعیتی ویژه در سطح فوتبال کشور شویم . هم اکنون با نظر کادر فنی تیم بزرگسالان بازیکنانی از رده های پایه در تمرینات بزرگسالان حضور دارند و تعدادی نیز جدیدا به لیست بزرگسالان اضافه شده اند و کارت بازی آنها نیز صادر شده است.

 

 

پرداختی ها طبق مفاد قراردادها و به موقع انجام شده است

 

یکی از بهترین باشگاههای کشور در بحث پرداخت ها بوده ایم و تا کنون ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و پاداش های پیروزی ها نیز سر وقت پرداخت شده است.

 

تقدیر از پیشکسوتان و هواداران

 

 متاسفانه بخاطر شیوع بیماری کرونا از حضور پیشکسوتان و هواداران در ورزشگاه محروم هستیم ، اما باید اشاره داشته باشم که این عزیزان با حضور مداوم خود در تمرینات باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در بازیکنان شده اند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم زحمات مجموعه باشگاه ، شهرداری ، شورای شهر و حمایت های همیشگی هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان منجر به صعود تیم شاهین شهرداري بوشهر به لیگ برتر شود تا خوشحالی و رضایتمندی هواداران و پیشکسوتان نیز فراهم شود.