صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 527461400/04/07 - 23:50

مهابادی: پنالتی شاهین گرفته نشد/باید هر سه بازی آخر خود را ببریم

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در بازی این تیم با تیم فوتبال هوادار تهران در صحنه‌ای که در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه دوم رخ داد، به طور واضح پنالتی بود که توسط داور نادیده گرفته شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، داوود مهابادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توپ اگر محکم به دست بازیکنی بخورد می توان احتمال داد که پنالتی نبوده ولی در این صحنه بازیکن به صورت عمد توپ را با دست زد که داور باید به سود شاهین اعلام پنالتی می کرد.

 

وی بیان کرد: در یک صحنه دیگر که در اواخر بازی رخ داد نیز مشکوک بود باید کارشناسان داوری آن را بررسی کنند.

 

مهابادی اظهارداشت: تیم شاهین بابت بازی‌های قبل قدردان کمیته داوران است ولی انتظار از تیم داوری در بازی شب گذشته بیشتر بود با این وجود در بیشتر صحنه‎ های پنجاه پنجاه نیز داور به سود حریف سوت زد و با بازیکنان شاهین نامهربان بود.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای نمونه در یک صحنه بازیکن شاهین به داور گفت که خطایی رخ نداده ولی در عین ناباوری فوری با کارت زرد داور مواجه شد.

 

مهابادی یادآورشد: بازی شب گذشته از سوی هر ۲ تیم بازی با احتیاطی بود و بخصوص تیم هوادار که جلو نمی‌آمد و تنها در نیمه دوم نیم نگاهی به ضد حمله ها دوخته بود.

 

وی افزود: بی مهابا حمله کردن به این تیم ضرر داشت و این احتمال می رفت که با دریافت گل همه چیز برای تیم شاهین از دست برود از همین رو باید شاهین با دقت بیشتری بازی را دنبال می‏ کرد.

 

مهابادی گفت: با این وجود شاهین با یک موقعیتی که داشت می توانست برنده بازی باشد ولی در آخر بازی نیز با حمله تیم هوادار یک توپ به تیر دروازه شاهین خورد اگر گل شده بود همه چیز برای ما تمام شده بود.

 

وی یادآورشد: در لیگ دسته یک ۹ امتیاز باقی است و سه هفته آخر خیلی سخت و سنگین برای تیم‌های بالای جدول است.

 

مهابادی ادامه داد: وقتی تیم صدر جدولی نیز با چوکای پایین جدولی مساوی می ‎کند این نشان از پیچیده بودن شرایط رقابت در هفته‌های پایانی است

 

وی اظهار کرد: اگر شاهین قصد رسیدن به لیگ برتر دارد باید سه هفته پایانی را با برد پشت سر بگذارد.

 

مهابادی تاکید کرد: در مجموعه شاهین همه و همه برای موفقیت همدل و متحد شدند و در چند بازی اخیر نیز تمامی مجموعه با جان و دل برای کسب سهمیه صعود و شاد کردن دل بوشهری‎ها تلاش می‏‌کنند./ایرنا