صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 528041400/04/24 - 16:20

پاسخ مربی شاهین به اتهام تبانی/ بازیکنانم سر جلوی توپ می‌گذاشتند

ورزش بوشهر؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل میزبان خود فجر سپاسی شیراز بازی را واگذار کرد تا عملاً از صعود به لیگ برتر بر باز بماند. باختی که به اذهان برخی‌ها کم کاری بازیکنان، اشتباه کادر فنی و مسئل پشت پرده تلقی کردند ولی عوامل تیم این باخت را طبیعی و جزیی از فوتبال دانستند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یک هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول کشور و در دیداری حساس مقابل تیم مدعی فجر سپاسی در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا از صعودی مجدد به لیگ برتر باز بماند که این باخت سنگین نارضایتی شدید هواداران شاهین از بازیکنان و کادر فنی را در بر داشت.

 

مهدی کریمیان مربی بوشهری که از همان ابتدای فصل همواره کنار این تیم بودند و بر مسائل و اتفاقات تیم اشراف کامل داشتند در خصوص شرایط این فصل شاهین و همچنین دیدار مقابل فجر به خبرنگار فارس گفت: ۱۰ روز مانده به شروع مسابقات و با همت شهرداری و استانداری مجوز گرفته و شروع کردیم و با این تفاصیل هدفگذاری از همان ابتدای فصل فقط معجزه‌ای رخ دهد که تیم در لیگ ماندگار شود و اگر شاهین به لیگ برتر صعود می‌کرد معادلات فوتبال بهم می‌خورد.

 

مربی شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: فراز کمالوند با ریسک بالا هدایت سرمربیگری شاهین را قبول کرد و بواسطه رابطه‌ای که با برخی بازیکنان داشت نفراتی جذب شدند چون در این مقطع کوتاه بازیکنی بیرون نبود و در نیم فصل اول نتایج بدی هم کسب نکردیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: با رفتن کمالوند و آمدن مهابادی چند بازیکن خوب مثل لطفی و محمد ابراهیمی از ما جدا شدند و در نیم فصل همانطورکه مستحضرید بازیکن خوب بیرون نمی‌ماند و تیم‌ها رضایت نمی‌دهند ولی با جذب چند بازیکن روند خوبی گرفتیم و با زحمات شبانه روزی کادر فنی در کورس ماندیم که از هشت بازی گذشته همه دیدارها برای ما حکم فینال داشت و کار بزرگی تا اینجای لیگ انجام دادیم.

 

کریمیان در خصوص حمایت‌ها از این تیم هم اظهار کرد: شهرداری و شخص شهردار حمایت خوبی انجام دادند و همیشه پای کار بودند و با توجه به شرایط کرونایی ما از حضور هواداران در ورزشگاه محروم بودیم.

 

کریمیان ضمن انتقاد شدید از گلایه‌های اخیر در خصوص بازی با فجر سپاسی به خبرنگار فارس گفت: قرار نبود در بازی مقابل فجر «پرسپولیس» باشیم ما همان شاهین همیشگی بودیم و دو تیم با هدف یکسان و برای کسب برد به میدان رفتند.

 

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی که کرده بودیم و انجام یکی دو تغییر که طبیعی است قصد داشتیم از دقیقه ۶۰ به حریف فشار آورده ولی با گل نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم و اشتباه فردی بازیکنان شیرازه تیم بهم ریخت و فجر به لحاظ روحی و روانی بهتر عمل کرد و در این بازی هشت بازیکن ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

 

مسؤولان نظارتی در بحث تبانی توجهی ندارند

کریمیان همچنین در خصوص بحث تبانی این دیدار هم اظهار کرد: این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و مسؤولان نظارتی خیلی به این موضوع توجهی نمی‌کنند و افراد مرتبط با فوتبال هم این امر را می‌دانند ولی ادله‌ای برای ثبات آن نیست و همین بازیکنانی که امروز اتهام تبانی به آن‌ها زده می‌شود در دیدارهای قبلی سر جلوی توپ می‌گذاشتند و من تا چیزی ثابت نشود نمی‌توانم قضاوت کنم و این باخت هم طبیعی است و روز بازیکنان ما نبود.

 

وی در ادامه اضافه کرد: عقل سلیم ایجاب نمی‌کند که بازیکن کم کاری کند چون پاداش خیلی خوب بابت برد و صعود دریافت می‌کند و علاوه بر آن با قرارداد بالا می‌تواند در فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

 

مهابادی اعلام کرد صادقی حرمت کادر فنی را نگه نداشت

کریمیان در خصوص شائبه‌های مبنی برعدم بکار گیری ایمان صادقی سنگربان شماره یک شاهین و بهترین گلر این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول کشور هم به فارس گفت: قبل از بازی با گل ریحان در البرز چون بازی حساسی بعد آن مقابل فجر داشتیم کادر فنی و در رأس آن آقای مهابادی تصمیم گرفت برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی از آقای وحید عزیزی به جای صادقی استفاده کند و این موضوع را به اطلاع وی رساندیم که این دروازه بان پس از اطلاع اردوی تیم را ترک کرد.

 

وی در ادامه افزود: با اسرار عوامل تیم و با توجه به حساسیت بازی با فجر آقای مهابادی قبول کردند که این دروازه بان به اردو برگردد ولی اعلام کردند که آقای صادقی از نظر من تمام شده است و در دیدارهای آتی از وی استفاده نخواهیم کرد چون احترام کادر فنی را نگه نداشته است که ما این مسئله را بروز نداده و رسانه‌ای نکردیم.

 

ادله‌ای بر اثبات تبانی نیست

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص عکس منتشره در فضای مجازی و حضور افرادی ناشناس در هتل محل اقامت تیم قبل از دیدار مقابل فجر هم عنوان کرد: این شیطنت افرادی است که در بوشهر حضور دارند و کاملاً آن‌ها را می‌شناسم و اگر بخواهم در مورد آن‌ها صحبت کنم باید از فوتبال و این شهر بروند.

 

وی تصریح کرد: من مهدی کریمیان هستم و در تیم‌های بزرگی همچون تیم ملی، استقلال، سپاهان، تراکتور و غیره بازی کردم و طبیعی است دوستان زیادی داشته باشم و سلام علیک کنم و یکی از این افراد که در هتل حضور داشتند محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس بود که بواسطه رفاقت دیرینه‌ای که با آقای مهابادی داشت در هتل حضور یافت و اگر تبانی بخواهد رخ بدهد پشت پرده و از طریق تلفن و پیغام انجام می‌شود نه اینکه نیم ساعت قبل بازی صورت بگیرد./فارس