صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 538871400/06/15 - 12:25

واکنش هیات فوتبال استان به حواشی سفر محتشم به روسیه

ورزش بوشهر؛ علت سفر رئیس بوشهری کمیته فوتبال ساحلی به روسیه، رایزنی گسترده برای حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات بین قاره‌ای عنوان شده است

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال که این روزها حضورش در جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه با توجه به اینکه کشورمان نماینده در این رقابت‌ها نداشته خبرساز شده است، در مطلبی که هیات فوتبال استان از او منتشر کرده بدون اشاره به انتقادهای صورت گرفته از او، اعلام کرده است که در سفرش به روسیه برای حضور تیم ملی در مسابقات بین قاره‌ای رایزنی کرده است.

  

روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر در مطلبی با عنوان «رایزنی گسترده رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور جهت حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات بین قاره‌ای» که در صفحه این هیات منتشر شده نوشته است: جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه در حالی امسال برگزار شد که تیم ملی کشورمان در اقدامی عجیب از سوی AFC، جواز حضور در این مسابقات را نتوانست کسب کند. با این حال امیر‌حسین محتشم (رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال) و عباس هاشم‌پور (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی) جهت پیشبرد برنامه‌های کمیته فوتبال ساحلی و همچنین آنالیز رقیبان احتمالی کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای راهی روسیه شدند.

 

در ادامه این مطلب آمده است: اولین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دیدار با جان کاسکو، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون بین‌المللی فوتبال بود. جان کاسکو در این دیدار ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه، از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین‌قاره‌ای خبر داد.

 

در این مطلب عنوان شده: دومین برنامه امیرحسین محتشم و عباس هاشم‌پور دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل بود. او در این گفت وگو با بیان این‌که جای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی خالی است از رئیس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی کشورمان دعوت کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در برزیل اردویی داشته باشد. رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل در ادامه این گفت و گو تاکید کرد که تمام هزینه‌های این اردو بر عهده کمیته فوتبال ساحلی برزیل خواهد بود.

 

در پایان هم نوشته شده: آخرین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور و سرمربی تیم ملی کشورمان دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی روسیه بود. در دیداری که همراه با بازدید از امکانات ورزشگاه‌های ساحلی میزبان جام جهانی بود، طبق تفاهم میان روسای کمیته فوتبال ساحلی دو کشور، قرار بر این شد که تیم‌های ملی هر دو کشور یک اردوی مشترک برگزار کنند.