صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 538931400/06/15 - 21:48

طارمی: خیلی زود به جام جهانی می‌رویم

ورزش بوشهر؛ مهدی طارمی: بحث گل زدن من مهم نیست و مهم است که ببریم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ یک بازی خیلی سخت مقابل عراق داریم. همان طور که مردم هم می دانند بازی با تیم های عربی با توجه به شناخت بالایی که از هم داریم همیشه برای هر دو تیم سخت است.

 

انتقاد که همیشه وجود دارد و انسان باید انتقاد را اگر درست است بپذیرد و آن را حل کند. مهمترین نکته این است. البته مهمترین مساله برد تیم ملی بود که بردیم حالا به هر شکلی که بود مهم نیست. نتیجه عراق الان مهم است و امیدوارم که دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

در تیم ملی بحث گل زدن مهم نیست و مهم است که ببریم. برای مثال اگر من در این بازی ها 20 گل بزنم ولی تیم ملی صعود نکند چه حسنی دارد؟ مهم این است که پیراهن تیم ملی را هر روز یک درجه بالاتر ببریم.

 

شما در تیم ملی برگزیده از هزاران نفری هستی که در ایران فوتبال بازی می کنند و تو نماینده آنها هستی را مردم را خوشحال کنی. مهم فقط آن 11 نفر مهم نیستند، آن 50 نفری که از تدارکات، رسانه، فدراسیون، مربی و همه و همه تاثیر دارند و جزو عوامل برد هستند. این خیلی مهم است که اکیپ همدل باشند.

 

 ما جزو دو سه تای اول آسیا هستیم و انشالله به زودی به مکان اول برمی گردیم. مطمئن باشید که ما زود به جام جهانی صعود می کنیم.

 

اگر قرار بر ستاره باشد خب شما یک نفر را مقابل یازده نفر به زمین بفرستید و ببینید چه می شود. نه من نه ایکس و نه مسی نمی شود. دیدید که وقتی تیم ده نفره می شود و تنها یک نفر کم است چقدر سخت می شود؟ کسانی هم که بیرون هستند خیلی مهم هستند. انرژی هایی که از بیرون فرستاده می شود. اگر کسی دلش با تیم نباشد به مشکل می خوریم.

 

با شرایطی که ایران دارد، تنها با یک سری اتفاقات بین المللی اینچنینی می شود اسم ایران را به خوبی مطرح کرد. حالا ما کاری به مسائل سیاسی نداریم. در حوزه ورزش این موضوع را مطرح می کنم و اتفاقات بین المللی ورزشی می تواند فرهنگ ایران را به خوبی مطرح کند./رختکن