صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 539321400/06/20 - 19:15

زمان آغاز لیگ دسته دوم اعلام شد

ورزش بوشهر؛ مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ زمان آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم را اعلام کرد.

 به گزارش ورزش بوشهر؛ مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده فصل جدید فوتبالی برای باشگاه‌های لیگ دویی از هفته اول آبان ماه سال جاری رسما شروع خواهد شد.

 

شفیعی راد در پاسخ به این پرسش که مراسم قرعه کشی رقابت ها در چه تاریخی برگزار خواهد شد بیان داشت: مراسم قرعه کشی رقابت‌ها قاعدتا دو هفته قبل از شروع مسابقات برگزار می شود که با این اوصاف این مراسم را نیز اواخر مهرماه برگزار خواهیم کرد. 

 

مسئول لیگ دسته دوم سازمان لیگ افزود: تاریخ دقیق مراسم قرعه کشی، آغاز نقل و انتقالات و شروع مسابقات پس از برگزاری بازی پلی آف اعلام خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در چه بازه زمانی نقل و انتقالات لیگ دسته دوم آغاز خواهد شد گفت: اگر بخواهم تاریخ تقریبی برای آغاز نقل و انتقالات بگویم، پس از بازی پلی آف نقل و انتقالات آغاز و تا نیمه اول آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 

شفیعی راد اضافه کرد: نقل و انتقالات به مانند فصول گذشته حدود یک الی دو هفته پس از آغاز مسابقات ادامه خواهد داشت تا باشگاه‌ها بتوانند از این فضا و فرصت برای جذب بازیکنان استفاده کنند.

 

ایشان در پایان در واکنش به این موضوع که وضعیت بسیاری از تیم‌ها برای شرکت در مسابقات مشخص نیست و برخی امتیاز خود را واگذار کرده یا به مزایده گذاشته اند اظهار کرد: کلیه تیم‌ها بایستی تا چند روز پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی وضعیت‌شان را مشخص کرده و حضور یا عدم حضور، انتقال یا عدم انتقال امتیاز خود به باشگاه‌ها یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را اطلاع داده و مدارک خود در این زمینه ها را به کمیته مسابقات سازمان لیگ ارائه دهند.