صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 539671400/06/26 - 23:50

کاپیتان ایرانجوان از مستطیل سبز خداحافظی کرد+عکس

به گزارش ورزش بوشهر؛ سجاد مشایخ کاپیتان با اخلاق و متعصب ایرانجوان بوشهر با انتشار پستی از دنیای بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد.

بنام حضرت حق

 

در این واپسین روزهای شهریور هزار و چهارصد که یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی ام را با اهالی فوتبال بوشهر در میان میگذارم ،به اطلاع می رسانم که خداحافظ فوتبال و مستطیل سبز ....

من سجاد مشایخ فرزند ایرانجوان و محله فوتبالخیز جبری عطای فوتبال را به لقایش بخشیدم و کارم در این بخش زندگی به پایان رسیده است.

روزی که به لطف پدرم زمینهای متعدد فوتبال را تجربه کردم تا اکنون که با افتخار بازوبند باشگاه بزرگ ایرانجوان را بر بازو بستم ،با عشق به دنیای توپ گرد همه این روزها را سپری کردم تا به آخر خط رسیدم و با افتخار اعلام میکنم وقت رفتن فرا رسیده و اگر قرار به خدمت در فوتبال باشد به بعد از دنیای بازیگری موکول خواهد شد.

از زمانی که دلو روی سکوها برای ایرانجوان دست زد تا روزهای که با افتخار از خط دفاعی برای او دست تکان میدادم و نفس های این مرد همواره یاور ایرانجوان بوده و هست باید تاکید کنم که تنها عشق بود که من را تا این زمان زنده نگه داشت.

 

من سجاد مشایخ با لباس ایرانجوان به همه روزهای خوبی که دوست داشتم رسیدم،از اشک شوق تماشاگران تا بی مهری های بی پایان به تیم ریشه دار شهر...

من با این تیم زندگی کردم و اکنون وقت خداحافظی با فوتبال است .

 

شکر خدا به شکلی زندگی کرده ام که تا چند سال دیگر هم میتوانم بازی کنم اما وقت آن رسیده جوانها جای من را بگیرند و به زندگی بعد از فوتبالم فکر کنم .

این دلنوشته فرزند کوچک ایرانجوان تقدیم به هواداران و همه اهالی فوتبال که در این سالها همیشه به من محبت داشتند.

مرگ فوتبالیست روز خداحافظی اوست و من هم مانند دیگران باید تجربه کنم.

برایتان بهترینها را میخواهم

 

سجاد مشایخ فرزند ایرانجوان