صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
آروزیم کسب دستکش طلاست
شناسه خبر : 539781400/06/28 - 12:10

صمیمی: در گروه ساده ای نیستیم/اگر دهمین جام جهانی ام هم باشد احساس خوبی خواهم داشت

علیرضا صمیمی دروازه بان بوشهری تیم فوتسال ایران

  

 

از وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و شرایط آمادگی خودت صحبت کنید؟

والا بعد از تورنمنت تایلند که با قهرمانی ایران پایان یافت، شرایط خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از آن دو هفته تمرین نمیکردیم و پس از آن عازم بلاروس شدیم و در آنجا دو بازی انجام دادیم که هر دو بازی را بردیم. فقط 80 درصد آماده ایم، 20 درصد دیگر انشالله تا شروع اولین بازی برابر صربستان با تمام قدرت و تمرکز آماده بازی های جام جهانی خواهیم شد.

 

 از تیم های گروه تان، صربستان،امریکا و آرژانتین بگو؟

صربستان از تیم های خوب اروپاست که توسط یک برزیلی هدایت می شود تیمی تاکتیکی بشمار می رود. امریکا هم نایب قهرمان منطقه خودشان است و تیمی قوی، تیم آرژانتین هم که در دوره قبل قهرمان جهان شد پس در گروه ساده ای نیستیم.

 

 با توکل بخدا که از گروه صعود کنید در مرحله بعد با چه گزینه ای روبرو خواهید شد؟

هدف این است که بعنوان تیم دوم صعود کنیم احتمال زیاد با ازبکستان یا مصر روبرو خواهیم شد.انشالله در هشت تیم هم به قزاقستان می خوریم.

 

 پس برزیل چی؟

اگر در جمع چهار تیم بالا بیاییم به احتمال قوی به برزیل یا اسپانیا صف آرایی خواهیم کرد. امید است مثل جام جهانی قبل که سوم جهان شدیم به جمع چهار تیم تیم صعود کنیم.

 

 علی آقا از اینکه سومین جام جهانی است که شرکت می کنید از این بابت چه احساسی دارید؟

اگر دهمین جام جهانی ام هم باشد احساس خوبی خواهم داشت حضور در جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد. بالاخره یکسری تازه گی ها و سوپ رایزها وجود دارد که انسان را به وجد می آورد.

 

 به نظر خودت چند جام جهانی دیگر می توانی از دروازه تیم ملی محافظت کنی؟

توکل بر خدا هر چه خدا خواهد. من آدمی نیستم که از الان به فکر آینده باشم که برای سال آینده برنامه ریزی کنم. انشالله با موفقیت این جام جهانی را پشت سر بگذارم بعد در این خصوص تصمیمم را خواهم گرفت.

  

 تنها چیزی که در کلکسیون افتخارات دیده نمی شود دستکش طلای جهانی است در این رابطه چه نظری دارید؟

این مهم آرزوی همیشگی ام بوده که دستکش طلا را کسب کنم. در جام جهانی قبلی(2016) تا یک قدمی این دستکش رفتم ولی متأسفانه نفر دوم شدم. در این سری از مسابقات بایستی طوری گلری بگیرم از بهترین ها باشم و به آرزویم برسم. دوست دارم با لطف خدا و کمک بچه های تیم ملی به این آروز برسم.

 

با موضوع لژیونر شدنت چکار کردی؟

والا دو سال پیش از تیم کیومنت روسیه پیشنهاد داشتم ولی چون با تیم مس سونگون تبریز قرارداد داشتم این امر میسر نشد. من افتخار می کنم که در تیم مس سونگون بازی می کنم چون این تیم، تیمی با شخصیت و قهرمان چهار دوره لیگ برتر و یک دوره قهرمان باشگاه های آسیا شده. اگر در حال حاضر پیشنهاد خوبی برسد اول باشگاه مس تصمیم میگیرد. اولویت من تیم مس است. که تیم من رضایت بدهد. دوست دارم فوتبالم را در خارج کشور ادامه دهم.

 

 به عنوان یک بوشهری موفق چه صحبتی با مردم استان بوشهر دارید؟

مردم استان بوشهر همیشه نسبت به بنده لطف داشته اند. انشالله در این جام جهانی هم با دعا خیرشان مرا یاری کنند. تا بتوانم نماینده کوچک و شایسته ای از جامعه بزرگ بوشهر باشم.

 

چه کسی یا درد دلی با خانواده داری؟

خانواده همیشه حامی من بوده اند. انشالله بتوانم به نحوی کار کنم که قدردان زحماتشان باشم.

 

از آخرین صحبتهای پدرت بگو؟

من هر شب با پدرم صحبت می کنم و او مرا راهنمایی می کند. چند شب پیش بهم گفت: علی همیشه خودت باش نمی خواهد جای کسی باشی یا برای کسی بازی کنی اگر برای خودت باشی مثمر ثمر خواهی بود.

  

 مسئولین ورزش و جوانان استان و یا کسی از اهالی هیات فوتبال با شما تماسی داشته؟

چند روز پیش با آقای محتشم رئیس هیات فوتبال بوشهر صحیتی داشتم. ۀقای بهروزیانفرد یا خودشان یا معاونینشان همیشه به من لطف داشته اند.

 

 از مسئولین ورزش استان یا بقولی فوتبالی چه انتظاری دارید؟

این موضوع را بعنوان یک درد دل عرض می کنم. ما می گوییم در استان تیم داریم و بازیکن داریم. ولی تا چیزی به نمایش نگذاریم قبول نیست. همه می گویند فوتبال برای جنوبه برای بوشهره و یا خوزستان این موضوع بایستی در عمل ثابت شود.

 

گفتگو: مهدی صالحی زاده