صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 675141401/04/22 - 10:15

دانشگر کنار مورایس علیه شایعات (عکس)

ورزش بوشهر: محمد دانشگر مدافع باتجربه سابق استقلال که در تصمیمی جنجالی راهی اصفهان و تیم سپاهان شده، این روزها حضوری فعال در تمرینات این تیم دارد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، کمتر کسی تصور این را داشت که بازار نقل و انتقالات تابستان فوتبال ایران شاهد انتقال محمد دانشگر به اصفهان و تیم سپاهان باشد. مدافع باتجربه و متعصب استقلالی‌ها که طی فصول اخیر همواره بحث جدایی‌اش از این تیم وجود داشت و حتی گمانه زنی درباره انتقال وی به پرسپولیس نیز طی این سال‌ها شکل گرفته بود، در نهایت فصل بیست و دوم را تصمیم گرفت راهی اصفهان و تیم سپاهان شود.

  

با این حال طی روزهای اخیر شایعه عجیبی در فضای مجازی شکل گرفته بود و حتی بحث این مساله بود که مورایس به عنوان سرمربی این فصل سپاهان از این بازیکن ناراضی است و عملکرد وی مورد قبول او قرار نگرفته است. شایعه‌ای که البته خیلی زود تکذیب شد و سپاهانی‌ها مدعی شدند در این فصل حساب ویژه‌ای روی این مدافع تنومند و باتجربه باز کرده‌اند.

آخرین تصاویر از تمرین سپاهان، محمد دانشگر را کنار مورایس نشان می‌دهد. مدافع تازه وارد سپاهان زیر نظر این مربی باتجربه و صاحبنام در تلاش است فصل متفاوتی را در دوران بازی‌اش پشت سر بگذارد و باید دید عملکرد وی به چه شکل خواهد بود.