صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 95821397/02/06 - 16:20

تارتار: وضعیت تیم ما اورژانسی است

ورزش بوشهر: مهدی تارتار معتقد است وضعیت تیم پارس جنوبی جم اورژانسی است و اگر به سرعت برای رفع مشکلات این تیم چاره ای اندیشیده نشود این تیم آینده ی خوبی نخواهد داشت.

  

به گزارش «ورزش بوشهر»، او در این باره می گوید: این حرف من از روی دلسوزی است به این خاطر که پارس جنوبی و مردم شهر جم را دوست دارم و به همراه این تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمدم. فردا بازی پایانی ما در لیگ برتر است. قرارداد همه بازیکنان به جزء دو بازیکن تمام می شود و میزان پرداختی به بازیکنان 50 درصد بوده. اگر این ها بروند حتی اگر در آینده مشکلات مالی ما حل شود کمکی به پارس جنوبی نخواهد کرد به این خاطر که ما در پنجره تابستانی می توانیم تنها 6 بازیکن را به ترکیب اضافه کنیم. 


من واقعا نگران آینده پارس جنوبی هستم. چه در این تیم باشم و چه در این تیم نباشم. تیم ما در اولین فصل حضور در لیگ یک، لیگ برتری شد و در اولین فصل حضور در لیگ برتر این شانس را دارد که پنجم شود. طبیعتا تیم ما تیم خوبی بوده که به این موفقیت ها دست یافته و طبیعی است که بازیکنان ما مورد توجه دیگر تیم ها باشند. به اعتقاد من که تیم ما در پنجره تابستانی در بورس است و من نمی توانم از بازیکنم اگر فردا به تیم دیگری رفته گله ای داشته باشم وقتی امروز شرایط مناسبی ندارد. بازیکنان ما تعطیلات نوروز دست خالی به خانه های خود رفتند. بعد به آنها وعده دادیم که بعد از عید پول می دهیم اما این وعده ها هنوز محقق نشده است. ما مشکلات دیگری هم داشتیم که بروز ندادیم چون نمی خواستیم وحدتمان از بین برود. به اعتقاد من تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر شده است. با 50 درصد پرداختی آنهم در حالی که میزان قرارداد بازیکنان ما به نسبت خیلی از تیم ها پایین تر است. بچه ها ما حتی یک جلسه تمرین را تعطیل نکردند و نشان دادند با معرفت هستند. 


مهدی تارتار ادامه داد: معمولا فصل که تمام می شود بازیکنان به خاطر پشت سر گذاشتن هفته های سخت و پرفشار یکی دو هفته ای به مسافرت می روند اما بازیکنان ما پول ندارند. 


می گویند مصوبه مجلس به وزارت نفت اجازه حمایت از تیم را نمی دهد. خب باید تلاش کرد مجلس این مصوبه بد را تغییر دهد. شهر جم یک شهر محروم و عملیاتی است. مردم روزها به عسلویه سر کار می روند و بوی گاز و گوگرد را تحمل می کنند. تیم پارس جنوبی دلخوشی آنهاست و نباید این دلخوشی را از آنها بگیریم. الان هم شهر جم را به واسطه پارس جنوبی می شناسند و پارس جنوبی غرور آنهاست. شاید اگر بازی فردای ما با سیاه جامگان برای ما حکم مرگ و زندگی داشت همه برای کمک به این تیم دست به دست هم می دادند و حتی همه قراردادها را می دادند. اما اکنون که ما شانس پنجمی لیگ برتر را داریم تیم ما مدت هاست رها شده و کسی سراغی از ما نمی گیرد. البته تلاش های مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و دکتر سکینه الماسی، نماینده مجلس برای من قابل احترام است اما وقتی این تلاش ها نتیجه ای نداده بیانگر این مسئله است که مدیران بالادستی باید نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند. 


من حرف های خود را می زنم تا فردا شرمنده مردم شهر جم نشوم و باز تکرار می کنم حضور در پارس جنوبی و شهر جم یکی از افتخارات دوران مربیگری ام بوده و یقین دارم بازیکنان هم دوست دارند پارس جنوبی جم دوباره احیاء شود و در این تیم بمانند. اگر غیر از این بود تیم تا کنون از همه پاشیده شده بود.