صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 95871397/02/07 - 17:00

پاشازاده: هنوز تکلیفم برای حضور در لیگ یک با شاهین مشخص نیست

ورزش بوشهر: سرمربی شاهین بوشهر می گوید که هنوز تکلیف او برای حضور در لیگ یک با شاهین مشخص نیست.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با وجود آنکه فکر نمی کرد دوباره به لیگ دو برود اما هدایت این تیم پرطرفدار و ریشه دار جنوب را عهده دار شد و با قهرمانی این تیم توانست رکورد تیم های صعودکننده به لیگ دسته اول را افزایش دهد و بعد از پارس جنوبی جم، گسترش فولاد، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک حالا برای پنجمین بار یک تیم لیگ دویی را به لیگ آزادگان بیاورد. او در این خصوص به ورزش سه می گوید: از اینکه توانستم در مدت زمان کم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنم خوشحالم ولی این کار فقط حاصل دسترنج من نبوده است و یک گروه شاهین را برای قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول همراهی کردند که من به نوبه خودم از تمام افراد پشتیبانی تشکر می کنم. امیدوارم شاهین همانطور که مسئولین بوشهر می خواهند به حقی که مدت ها از دست داده بودند برسند؛ این تیم ریشه دار زمانی در لیگ برتر حضور داشت و امیدوارم باز هم با تلاش و حمایت تمامی عزیزان به لیگ برتر بازگردد.


او در پاسخ به سوالی که آیا از روز اول فکر می کردند قهرمان لیگ دسته دوم شوند و این تیم را لیگ یکی کنند گفت: شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد، اما ما زمانی که به اینجا آمدیم با یک برنامه مدون و مشخص شده هدایت این تیم را برعهده گرفتیم. کادرفنی برای آنکه قول هایش را عملی کنند شبانه روز تلاش کرد. خدا را شکر می کنم که همه آن برنامه ها به خوبی عملی شد و ما توانستیم پیش هواداران پرشور شاهین سربلند باشیم و آنچه آنها طی سال های گذشته آرزویش را داشتند را عملی کنیم.


پاشازاده در مورد آنکه آیا حالا که شاهین را لیگ یکی کرده است در لیگ آزادگان هم هدایت این تیم را عهده دار خواهد بود یا خیر می گوید: من همیشه گفته ام باز هم می گویم کسی نه آینده را دیده است و نه می تواند درباره اش صحبت کند. نمی دانم؛ پاسخ این سوال شما را مسئولین باید بدهند چراکه انتخاب سرمربی برعهده آنهاست و پاسخ بله یا خیر آن با من است که فعلا به بازی پایانی و جشن قهرمانی فکر می کنیم و بعد از آن به ماندن یا رفتن پاسخ می دهم.


از سرمربی سابق نساجی درباره پیش بینی اش از نتیجه آخرین بازی این تیم مقابل راه آهن سوال می کنیم که او می گوید: من پیش تر هم گفتم که دوست دارم حاصل زحمات یک نیم فصل حضورم در این تیم را ببینم و آرزوی موفقیت برای این تیم پرهوادار قائمشهری داشته ام. امیدوارم هفته آخر همه چیز به نفع نساجی رقم بخورد تا این تیم به آرزوی دیرینه اش یعنی حضور در لیگ برتر برسد. همه جذابیت فوتبال به مشخص نبودن اتفاقات در دقایق و لحظات پایانی است اما امیدوارم همه اتفاقات به نفع نساجی در بازی آخر رقم بخورد.


پاشازاده در آخر برای تیم محبوبش استقلال هم آرزوی موفقیت دارد و می گوید: استقلال رقیب سختی دارد و نباید فراموش کند که سپاهان یک تیم قدرتمند بوده و نگاه به این روزهای این تیم نکند، این سپاهان زخم خورده خطرناک تر سپاهان قدرتمند و صدرنشین است./ورزش سه