صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424251399/06/13 - 03:10

از این بندر تا بندری دیگر ؛ همراه با مهدی بوشهری ، این بار جذاب تر در بندر پورتو

یاداشت: عبدالرضا کللی

➖ در جام جهانی ۱۹۸۶ همه می دانستند که مارادونا عجوبه آرژانتینی چگونه دریبل می زند ، اما باز هم هیچ مدافعی توان ایستادن در مقابلش را نداشت و اینکه همه می دانند که ضربات کاشته مسی به کجای دروازه می رود اما راهی برای کنترل کردنش ندارند.

 

➖ الان همه مدافعان ایران ، آسیا و حالا پرتغال می دانند که مهدی چگونه پنالتی می گیرد اما راهی برای مقابله با آن نیافته اند . مهاجمی که بیش از تمامی قابلیت های خود از هوش و ذکاوتش استفاده می کند و با وجود طارمی هر مسابقه ای جذاب تر و غیر قابل پیش بینی تر می شود.

 

➖ اگر چه لژیونر شدن مهدی طارمی کمی دیر اتفاق افتاد اما آنقدر توانایی دارد که معادلات گلزنی و هجومی یک لیگ معتبر اروپايي را تغییر داده و کانون توجه یک کشور کاملاً فوتبالی شود.

 

➖ مهدی فرزند دیار شرجی و گرما که روزگاری با پیراهن های سفید و قرمز تیمهای دیارش شاهین و ایرانجوان به دنبال ماجراجویی بود هم اکنون در مسیری شگفت انگیز خود را به لیگ قهرمانان اروپا رسانده تا با " پورتوی" معروف در برابر بزرگان اروپا خودنمایی کند.

 

➖ شاید ...

➖ روزی که پورتو در فینال لیگ اروپا و در سال ۱۹۸۷ با گل پشت پای معروف رباح ماجر الجزایری ، بایرن مونیخ را مغلوب و قهرمان اروپا شد این بار نیز شاید با یک ضربه قیچی برگردان مهاجم بوشهری خود می خواهد حماسه ای دیگر خلق کند.