صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424531399/06/23 - 18:40

شهرداری گناوه امید مردم این شهر را تحت پوشش قرار دهد

یاداشتی از حسن غریبی

  

ورزش بوشهر؛ در روزهای سخت کرونایی دل خوشی مردم به ورزش پر طرفدار فوتبال است شهر بندری گناوه که ار سراسر کشور مهمان دارد به دلیل بازار معروف اش چون ماهی در آکاوریوم می ماند استان های همجوار وقتی پایشان به گناوه باز می شود محو بازار و اجناس رنگارنگ مغازه ها می شوند قطعا دیدن ماهی درون آکاوریوم همین گونه لذت بخش است ! چون بازار وسیع بندر گناوه، اما بیائیم کمی منطقی به موضوع بپردازیم خروجی بازار برای شهرداری گناوه چقدر است درطول یک سال ؟!

چند درصد هزینه شور و نشاط جامعه وظیفه شهرداری است که باید به مردم پرداخت شود؟!

مردم شهر نیاز به شادی دارند و شادابی می خواهند ؟ در این زمینه چه کارهایی صورت گرفته است؟!

بافضای سبز و علم کردن چند تاب و سرسره فقط دل چند کودک به دست آوردید ! سایر مردم که نیاز به شور و نشاط دارند چه باید کنند؟!

 به عنوان یک عضو از اهالی رسانه استان از ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی بندر گناوه خواستارم به موضوع حمایت از فوتبال جدی تر فکر نمایند *تحت پوشش بردن باشگاه امید گناوه * در الویت کارهایتان قرار دهید ، فوتبال فقط یک روز پنج هزار نفر را در ورزشگاه گرد هم جمع می کند و شور ونشاط واقعی به جامعه تزریق می کند ،وقتی سهمیه کشوری در بندرگناوه داشته باشیم از سراسر کشور تیم ها به بندرخواهند آمد از دست فروش تا تاکسی وغیره سود خواهند برد بابت فوتبال،

 بماند همان روز هزاران نفر ذهن وفکرشان سمت و سوی بازی است وازکارهای خلاف وغیره کاسته می شود و سودش به شهر خودرسید و خیلی موارد دیگر که تاثیرگذار است برای پویایی جامعه جوان گناوه لذا مجدا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرگناوه خواستارمشهرداری گناوه امید مردم این شهر راتحت پوشش قراردهد. 

همانند سایر شهرداری های کشور شهرداری ماهشهر، شهرداری جویبار، شهرداری ساری، شهرداری بندرعباس،شهرداری بوشهر، شهرداری آستارا،شهرداری بم،شهرداری همدان وغیره... برای تحت پوشش بردن تیم امید گناوه راه قانونی بسیار است امیدوارم تدبیری اندیشیده شود واین باشگاه بازیکن ساز و مردمی تحت پوشش شهرداری گناوه قرار گیرد تاباردیگر شور ونشاط به جامعه برگردد...