صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 457971399/09/09 - 23:30

نکته تاریک هفته دوم لیگ یک؛ بازیکنان بومی کجا هستند؟

هفته دوم لیگ یک کشور با یک برد و یک شکست برای نمایندگان استان همراه بود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ هفته دوم لیگ یک با برد برای پارس جم و شکست برای شاهین شهرداری همراه بود. اما علامت سوالی برای فوتبال دوستان هم استانی داشت که می تواند نکته تاریک این هفته برای فوتبال بوشهر و زنگ خطری برای آینده فوتبالی استان استعدادپرور بوشهر باشد که مهدی طارمی آن در تیم اول پرتقال توپ می زند و مهدی دیگر آن در پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا توپ می زند. محمد محبی جوان مهره تأثیرگذار نصف جهان است، حسین ماهینی در سایپا و حسین پورامینی و ابراهیم صالحی در پیکان که ستون این تیم پایتخت نشین هستند، خرم آبادی در صنعت نفت آبادان و علی دشتی در ذوب آهن اصفهان و . . .

با نگاهی به ترکیب اصلی پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر می توان دید که نام هیچ بازیکن بومی وجود نداشت. بازیکنان بومی که حتی در تعویض ها هم جایی در تفکرات مربیان غیربومی این تیم ها نداشتند. در لیست شاهین که با افسوس فقط یک بازیکن در مجموع حضور داشت(مهران حاجب). البته لیستی از تیم پارس منتشر نشد اما پیگیری ها نشان از همین اتفاق تلخ را می دهد. در کادرفنی هم که دیگر گفتن ندارد.

واقعا ایراد کار کجاست؟ نبود استعداد؟ نبود مدیر دلسوز؟ مدیران و مربیان نتیجه گرا؟ مطمئنا امروزمان نتیجه ی عملکرد گذشته مان است، یعنی کجای کارمان می لنگد که این شده حال و روز فوتبالمان؟ پس این استعدادهای بومی باید کجا بدنبال احقاق حقشان باشند؟ این همه منابع مالی از این استان زرخیز برای غیربومی ها هزینه می شود و بومی ها باید در پشت دیوار بی عدالتی، استعدادشان پَر پَر شود، واقعا چه کسی باید جوابگو باشد؟