صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 46721396/07/04 - 23:00

کسی که باد می کارد طوفان درو می کند

اشتباهات بزرگ روز اول و بزرگتر در روز سه شنبه؛ رجعت به گذشته یعنی برگشت به رویکردهای ذره بینی مورچه ای و تفکرات مورچه ای درغبار اَبَر فسادهای باند بازی آدم های کوچک.

ورزش بوشهر: اشتباهات بزرگ روز اول و بزرگتر در روز سه شنبه؛ رجعت به گذشته یعنی برگشت به رویکردهای ذره بینی مورچه ای و تفکرات مورچه ای درغبار اَبَر فسادهای باند بازی آدم های کوچک، کارهای بزرگ انسان های بزرگ می خواهد و شخصیت های ریز با عادتهای نهفته کوچک بینی در انتهای مأموریت خود به جایی می رسند که دیگر حتی برج میلاد را هم نمی بینند.

در فرآیند بینش های ابن الوقتی فاجعه ای مثل طارمی بوجود می آید که این جوان رعنا و سرآمد فوتبال ایران را از اوج عزت به حضیض ناپایداری و تنزل بکشاند. چه کسانی برای او این تصمیمات را گرفتند. بدون شک همان کسانی که برنامه نود حتی رغبت نمی کند برای چند دقیقه هم که شده آنها را روی خط بیاورد. چون می داند آنها برای منافع خودشان آن راهکارها را پیش پای طارمی گذاشتند. حالا همه ی بوشهریها و دوستداران مهدی دعا می کنند تا نسیمی بوزد و دوباره همه چیز به جای خود برگردد.

مثل دعاهای همیشگی دوستداران ایرانجوان تا این باشگاه به یک سر و سامانی برسد، اگر این تیم سر را بدهد و سامان هم نگیرد چه کسانی جوابگو هستند.آقایان بزرگوار کسی که باد می کارد طوفان درو می کند. خودمان را آواره کوچه های بن بست تنگ و تاریک کرده ایم. در روزی که ایرانجوان با دوسیلندر یعنی دلگرم و مفتخر کار می کرد نتیجه اش با 120 میلیون تومان تزریق پول در سه هفته پایانی با تفاضل گل از سقوط نجات پیدا کرد. و در سال اول هم با سه ملی پوش یعنی مهدی طارمی، عزت اله پورقاز و دانیال ماهینی و بهمراه یازده بازیکن تجربه لیگ برتری حتی به پلی آف هم نرسید، این نگاه های غیر کارشناسی چشم چپی از کجا می آید؟

می گویند پِچ پِچ صد رحمت به پورکبگانی در کوچه و بازار شنیده می شود، کار به جایی نرسد که همه بگویند از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید.