صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 46911396/07/13 - 23:00

حالا زِنا کِل

یک روزی اینقدر به خاطر جریان مربیان و بازیکنان و فوتبال ایران و قراردادها بغض در گلویمان پیچیده بود و فوتبال صاحبی نداشت بی اختیار فریاد زدیم (حالا زنا کِل).

ورزش بوشهر: یک روزی اینقدر به خاطر جریان مربیان و بازیکنان و فوتبال ایران و قراردادها بغض در گلویمان پیچیده بود و فوتبال صاحبی نداشت بی اختیار فریاد زدیم (حالا زِنا کِل). این آمد و رفتن های حاج سعید مفتخر در ایرانجوان و دوباره نشستن روی نیمکت کلاس اولی ها این قدر کلافه مان کرده است و تعجب برانگیز شده تا به خودمان بگوئیم پس دو سال پیاپی رسانه های کشور به چه کسی لقب غول کش را داده اند؟ یا فوتبال سوتکی شده و یا آدم های دور و بر آن غیرقابل پیش بینی هستند.

هر چه تاریخ فوتبال باشگاه های دنیا را ورق زدیم به این جریان شگفت انگیز دست نیافتیم چگونه می شود یک سرمربی در یک زمان دو خطا را انجام دهد، و ظرف مدت کوتاهی او را در همان باشگاه کمک کار کنند، و او هم تن دهد! می گویند او خودشکنی کرده است اما عقل می گوید او خودزنی کرده است و یا حدش همین بوده، حالا هم می گوئیم "زنا کِل" اما اینبار کِل وارونه!

آقای مفتخر شما هم خود را شکسته اید و هم آئینه را، باور ندارید؟ در همان آئینه نگاه کنید. دیگر از شفافیت خبری نیست و خود را چند وجهی می بینید. از خود آقای دلگرم سوال کنید که آیا روزی که با نتایج نه چندان خوب در نیمه راه از آلومینیوم اراک جدا شد آیا حاضر بود بعنوان کمک کنار دیگران کار کند؟

فوتبال بوشهر از دوستان و باشگاه ایرانجوان انتظار دارد با احساسات این مربی جوان بیشتر بازی نشود.

می گویند بعضی ها منتظر هستند تا در نوشتن اشتباهی از شما سر بزند و به دادگاه کشیده شوید ما که از روز اول گفتیم که گردنمان در مقابل قانون از مو هم باریک تر است. ولی خط قرمزها را هم خوب می شناسیم، اما اگر روزی سرکارمان به آنجا کشیده شود همه در محضر دادگاه و قانون باید حساب پس بدهند، از فیل تا فنجان.

 

 

توضیحات:

در مراسم آئینی بوشهر زنها در مراسم عزاداری کِل وارونه می زنند.