صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 504291400/01/19 - 16:20

برنده اصلی در ایرانجوان کیست؟

یاداشتی از مجید غاله

  

ورزش بوشهر؛ بوشهر با سابقه دیرین و قدمت درفوتبال کشور واسیا به استناد و مدارک و موارد مطروحهِ گذشتگان و نقل وقولهای بدون قیل وقال وبدون قلم فرسائی اهل فن ، در فوتبال کشور اولین بوده است، که متاسفانه امروز این فوتبالِ بیمار، ناقوس ناامیدی و عقب ماندگی آن ، از درون شنیده می شود، امروز فوتبال استان و بویژه بوشهر دارای جایگاهی متزلزل و متنزل است که همگان با تار و پود خود حس و لمس کرده و مشاهده می نمایند، مصداق آشکارتر آن ، جایگاه تیم ریشه دار در کشور، ایرانجوان است ، تیمی با امکانات بی نظیر در کشور که مایه عقده و حسادت بدخواهان باشگاه است، باید اذعان نمود که جنگ مدیریتی ۴ سال قبل که همراه بود با تحریک هواداران و حیا کن رها کن ها و پیشتر از آن فریادهای ساختار شکنانه از روی سکوها و گرفتن آرامش از باشگاه و تیم بود، که نهایتاَُ منجر به دوره انتقال فعلی باشگاه شد و نتیجه آن فرآیند، عکس العمل معکوسی بود که خروجی ان تغییرات، سقوط پله به پله تیم به دسته سه و ماندن تبصره‌ای در دسته دو بود و الان هم که با حال مریضش گذر ایام می کند. 

 

،معمولا رسم بر این بوده و الزام آور ، که دوره انتقال و تحول همراه می گردد با دوره تکامل و به بلوغ رسیدن و تبدیل به احسن شدن، اما آیا این موضوع مهم محقق شد؟ آیا چیزی جزء سرخوردگی، عقب ماندگی و شکست برای باشگاه و طرفداران آن ایجاد شد ؟شاید بازهم در آینده ای نه چندان دور ، مجدداََ شاهد تغییرات مدیریتی و دوره انتقال دیگری در این باشگاه ریشه دار باشیم تا موسس و مدیر عامل و هیئت مدیره ای جدید با نگاهی نو و صِرفاََ کلاسیک ،سکان هدایت باشگاه را بدست بگیرند، اما ان چه مهم و قابل تامل است که به آن باید امروز اذعان نمودآیا اهداف آن انتقال شائبه بر انگیز،محقق شد؟ همچنین بایدمشخص شود که خسارات سنگین وارده بر باشگاه ، سقوط به دسته دو و نابودی تیمهای پایه بر عهده چه کسی و کسانی خواهد بود؟ و چگونه پاسخگو خواهند بود؟ آیا خسارات وارده قابل جبران خواهد بود؟ متاسفانه نسبت به فرایند مدیریتی، و ناخوشیهای امروز باشگاه بزرگ مردمی ایرانجوان ، تنها مسئولین فعلی باشگاه مقصر نبوده و نیستتد بلکه ، متولیان ورزش و مسئولین شهری و استانی و نمایندگان مجلس هم که نقش بی تفاوتی و نظاره گری صِرف داشتند هم شریک این اتفاقات ناخوشایند. 

خواهند بود، آن چه به وضوح قابل مشاهده است و در عدم موفقیت باشگاه و خسارات ایجاد شده همه با هم سهیم خواهند بود وقتی باشگاهی به موفقیت می رسد و صعودی خواهد داشت خود را شریک و سهیم می دانند و با مصاحبه و فعالیتهای تبلیغاتی جایگاه خود را تثبیت می نمایند پس در این ناکامی ها همه با هم سهیم ودخیل خواهند بود.ان شاءالله که هواداران باشگاه برنده اصلی باشند زیرا همه چیز امروز باشگاه امانی است و از ان مردم و این انتقالها نهایتش به سمت مردم ختم خواهد شد.