صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 72161396/10/23 - 21:50

ناامید از هیأت فوتبال، دست به دامان حراست اداره کل

ورزش بوشهر: متأسفانه هیأت فوتبال بوشهر در مبارزه با دلالی نمره قبولی نگرفته است.

به گزارش ورزش بوشهر: این در حالی است که کل نظام درگیر مبارزه با فساد و ریشه‌کن کردن آن می‌باشند. محمد نجفی که در رأس هرم هیأت فوتبال استان بوشهر قرار دارد با لابی‌ها و نفوذ خوبی که در فدراسیون فوتبال دارد بارها توانسته است مشکلات عدیده تیم‌های بوشهری را بخوبی رفع و رجوع کند و در و پنجره را خیلی راحت کند اما متأسفانه شاهد آن هستیم که در این زمینه آن قاطعیت و عزم لازمه وجود ندارد. و قفل مبارزه با این پدیده شوم همچنان در ملاحظات نامشخصی اسیر می‌باشد.

 

در حالی که مدتهاست از هجوم شکایت و در اختیار گذاشتن مستندات لازم و تشکیل پرونده‌های دلالی در فوتبال بوشهر می‌گذرد اما بازیکنان و خانواده‌هایی که متضرر از این مقوله شده‌اند مدتها بود که منتظر عکس‌العمل شایسته این هیأت بودند اما بعد از گذشت مدت زمان طولانی همچنان این پرونده‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هنوز واکنش قاطعی دیده نشده است. که همین امر موجب شده صبر آنان لبریز شود و مستندات خود را در اختیار حراست اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند و از این طریق حق تضعیف شد‌ه خود را بگیرند. این واکنش از سوی شاکیان مطمئنا می‌تواند در ادامه راه نجفی بعنوان سکاندار هیأت فوتبال بوشهر در دوره بعدی تأثیر منفی بگذارد.

 

شاید در روزهایی که فوتبال بوشهری از رونق افتاده است و دیگر آن شور و حال گذشته را ندارد این تعلل‌ها نیز می‌تواند به کم رونق بودن آن و تاریک شدنش بیشتر کمک کند.