صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 95861397/02/07 - 15:20

پیشکسوت و بزرگمرد باشگاه شاهین آغازگر یک راه پر امید

یادداشتی از عبدالرضا کللی‌؛

🔰پیشکسوت و بزرگمرد باشگاه شاهین آغازگر یک راه پر امید

شاهینی ها پس از سقوطهای تلخ اوائل دهه 90 همواره به دنبال بازگشتی دیگر بودند و با وجود تلخکامی تحرکاتی برای زنده ماندن نام شاهین داشتند. تشکیل تیم پیشکسوتان یکی از اقدامات ارزنده ای بود که نقشی محرک برای بازگشت این نام بزرگ داشت . اوایل سال 1394 "عبدالمحمد پوربهی" پیشکسوت و بزرگمرد شاهین درخواست احیای شاهین را به وزیر ورزش داد تا خیلی زود و بی درنگ وزیر ورزش دستور احیای شاهین را صادر کند و در همین راستا اداره ورزش و جوانان استان و استانداری بوشهر پیگیر این موضوع شدند تا موجی از شادی و امید در دل شاهینی ها زنده شود و سرانجام مسئولیت احیای شاهین به شهرداری بوشهر سپرده شود.

🔰شهرداری بوشهر پرچمدار احیای نام شاهین

با موافقت شورای اسلامی شهر بوشهر ، میگلی نژاد شهردار بوشهر بسیار جدی و پیگیرانه بازگشت شاهین را به صحنه فوتبال کشور کلید زد تا نامش برای همیشه در قلب شاهینی ها ماندگار شود. تیم شاهین شهرداری بوشهر در اولین بازی خود را روز 16 مهرماه با پیروزی در برابر تیم فولاد نوین اهواز آغاز کرد و در همان اولین بازی حضور گسترده پیشکسوتان و هواداران شاهین پیام مثبتی به دنبال داشت و از همان روز می شد بازگشتی بزرگ را برای سفید پوشان بوشهر در ذهن متصور شد.

🔰شاهین شهرداری بوشهر با مدیریتی صبور و دلسوز

در 3 سال حمایت شهرداری و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته 2 این تیم در 2 سال ابتدایی تا آستانه صعود هم پیش رفتند اما این امر محقق نشد اما تجربه دو ساله باعث شد تا در سال سوم با برنامه ریزی دقیق و مدیریت دلسوزانه مهندس دمشقی که در همه اوقات آرامش را به تیم تزریق می کرد و زحمات شبانه روزی مابقی عوامل باشگاه نظیر خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم و همچنین همراهی و حمایت هیات مدیره باشگاه به سمت صعود حرکت کنند و این امر با تلاش و تیم خوبی که حمید کللی فرد در اول فصل بست و در ادامه هدایت حساب شده مهدی پاشازاده این تیم صعودی شیرین را تجربه کرد.

🔰هواداران ، همیشگی هایی بی نظیر

هوادارانی که همیشه کنار تیمشان بودند و همراه بودندنشان حد و مرز نداشت آنها در گوشه گوشه کشور از اهواز و آبادان و خرمشهر تا سمنان و رشت و همدان همه جا با شاهین پرواز می کردند تا این تیم محبوب جنوبی در هیچ نقطه کشور تنها نباشد و همین پتاسیل با انرژی مثبت بیشتر می تواند در آینده زمینه ساز حماسه ای دیگر شود.

🔰حرکت سازنده و موفقیت های باشگاه شاهین شهرداری بوشهر را در تیمهای پایه

💢تشکیل 5 تیم پایه (نونهالان، زیر 15 سال، نوجوانان، جوانان و امید) و کسب عناوین مختلف و حضور در لیگهای مطرح کشور و همچنین دعوت بیش از 10 بازیکن از رده های مختلف به اردوهای تیم ملی در 3 سال اخیر وفعالیت بیش از 200 بازیکن و مربی در تیمهای پایه از موفقیت های چشمگیر باشگاه محسوب می شود که در صورت تداوم حمایتها در آینده ای نزدیک نسلی جدید ار فوتبالیست های ناب بوشهر از دل همین تیمها معرفی خواهند شد.