صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 105951397/02/14 - 16:10

با حضور وزیر ورزش 3 پروژه ورزشی استان بوشهر افتتاح شد+تصاویر

ورزش بوشهر: با حضور وزیر ورزش و جوانان سه پروژه در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و گناوه به بهره‌برداری رسید.

  

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه به منظور سفری نیم روزه از فرودگاه بوشهر وارد استان شد.

وی سپس سالن ورزشی روستای محمدعامری تنگستان، خوابگاه ورزشکاران  برازجان و گناوه را افتتاح کرد، ضمن اینکه از ورزشگاه 5 هزار نفری گناوه نیز که درآستانه تکمیل می باشد بازدید نمود.

سلطانی فر ظهر امروز از مسیر دیلم راهی خرمشهر شد تا در فینال جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل شرکت کند. این مسابقه ساعت 19:15 امروز برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص پروژه های افتتاحی در سفر وزیر گفت: امروز خوابگاه ورزشکاران برازجان با زیربنای 1200 متر مربع و ظرفیت 100 تخت با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

احمد بهروزیان‌فرد اضافه کرد: همچنین سالن ورزشی چند منظوره در روستای محمد عامری بخش ساحلی دلوار تنگستان با ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و استان تکمیل و افتتاح شد.

به گفته وی، خوابگاه ورزشکاران گناوه نیز که از سال 88 استارت خورده، بتا اعتبار 31 میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: قبل از هفته دولت در شهریور و قبل از آن نیز پروژه های ورزشی دیگری در شهر و روستاهای استان در دست تکمیل و در برنامه بهره برداری قرار دارد.