صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 126491397/03/11 - 16:10

رئیس هیات بوکس استان ابقا شد+عکس

ورزش بوشهر: علی درویشی در سمت ریاست هیات بوکس استان بوشهر ابقاء شد.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ مجمع انتخابات هیات بوکس استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون بوکس، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و اعضای مجمع برگزار گردید و علی درویشی رئیس سابق این هیات برای سومین سال متوالی در سمت خود ابقاء شد.

رییس فدراسیون بوکس گفت: استان بوشهر همواره در این ورزش حرف های زیادی برای گفتن داشته و نگاه ما هم به بوکس بوشهر نگاهی ویژه خواهد بود.

حسین ثوری از تلاش برای رفع انحصارطلبی هایی که پیش از این در بوکس کشور وجود داشته صحبت کرد و افزود: تلاش ما بر این است از شهرستان ها هم در قالب هیات رئیس فدراسیون استفاده کنیم تا سهم استانها در تصمیم گیری های کلان بیشتر شود.

وی گفت: برای اولین بار در سطح کشور پورتال بوکس هیات های استانی راه اندازی شده و تمامی اطلاعات ورزشکاران ، مربیان ، داوران در این سامانه ثبت شده است.

ثوری افزود: برای ارتقای این رشته، لیگ مناطق بوکس کشوربرای استعداد یابی راه اندازی شده است و سند 5 ساله ی تحول بوکس کشور نیز تدوین و تنظیم شده که در اختیار استانها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مسابقات ارتش های جهان و مسابقات دانشجویی گفت: برای نخستین بار نمایندگان بوکس ایران به مسابقات بوکس ارتش های جهان در کشور چین و مسابقات دانشجویان جهان در روسیه اعزام خواهند شد.

ثوری افزود: با توجه به ظرفیت استان بوشهر مسابقات بوکس ساحلی قهرمانی کشور نیمه دوم سال به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: حمایت از قهرمانان رشته های مختلف یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است و انتظار ما از فدراسیون ها این است که بعد از قهرمانی این حمایتها را از سوی فدراسیون ادامه دهند.

احمد بهروزیان فر افزود: در بخش زیر ساختها، هم اکنون خانه بوکس استان بازسازی شده است و در شهرستان ها نیز این فضا برای ارتقا بوکس استان وجود دارد.