صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 150361397/05/10 - 08:20

بهروزیان‌فرد: 17 بوشهری سهمیه مسابقات آسیایی گرفتند

ورزش بوشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: 17 ورزشکار بوشهری درقالب 6 رشته ورزشی سهمیه حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی کسب کردند.

  

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ احمد بهروزیان فر افزود: ورزشکاران بوشهری در تیم های فوتبال، پرتاب وزنه، گلبال، دو 100 متر جانبازان و معلولان، دو و میدانی و شطرنج نابینایان و کم بینایان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران را در بازی های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا همراهی می کنند.

وی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: از 2 سال گذشته با حضور هیات های استانی دارنده شانس کسب سهمیه برای حضور در این بازی ها، ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا در بوشهر تشکیل شده است.

بهروزیان فر افزود: در این ستاد مقرر شد از ورزشکاران اعزامی استان به ویژه در طول اردوها و مسابقات، حمایت های مادی و معنوی شایسته انجام شود تا ورزشکاران با خیالی آسوده به تمرین های آماده سازی خود بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: در این راستا حقوق ماهیانه برای کسب کنندگان سهمیه حضور در مسابقات آسیایی اختصاص یافت و برای ایاب و ذهاب، اسکان و سایر موارد نیاز از ورزشکاران حمایت شد.

بهروزیان فر ادامه داد: انتظار می رود با کسب مدال های خوش رنگ توسط ورزشکاران هم استانی بار دیگر شاهد درخشش بوشهر در عرصه های بین المللی باشیم.

هجدمین دوره بازی های چند ورزشی آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد تا 11 شهریور سالجاری برگزار می‌شود که کاروان جمهوری اسلامی ایران قرار است با 369 ورزشکار در 34 رشته به این دوره از بازی‌ها اعزام شود.