صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 173011397/06/27 - 11:00

رشته تنیس خاکی استان بوشهر زمین استاندارد ندارد!

ورزش بوشهر: رئیس هیات تنیس خاکی استان بوشهر گفت: این رشته ورزشی زمین استاندارد برای تمرین تنیس بازان و میزبانی مسابقات کشوری ندارد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ کیومرث رئیسی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در استان بوشهر پنج مجموعه تنیس خاکی وجود داردکه سه مجموعه آن مربوط به نهادهای دولتی است و ورزشکاران برای تمرین در آنها محدودیت دارند.

وی بیان کرد: استان بوشهر در مجموع 10 واحد زمین ویژه هیات تنیس خاکی دارد که از این شمار 9 زمین در بوشهر و یک زمین در شهر جم است.

رئیسی ادامه داد: زمین ها بر خلاف استاندارد ها خاکی نبوده و عمده آنها بتنی است.

وی ادامه داد: هیات تنیس حداقل باید یک مجموعه با چهار زمین داشته باشد تا علاوه بر تامین زمین تمرین ورزشکاران زمینه میزبانی رقابت های کشور در بوشهر فراهم شود.

رئیسی افزود: برگزاری رقابت های کشوری در بوشهر علاوه بر افزایش انگیزه تنیس بازان می تواند شمار علاقه مندان این ورزش در استان را افزایش دهد.

وی گفت: با همه این کاستی ها تنیس بازان بوشهری در رقابت های کشوری همواره افتخار آفرین هستند.

رئیسی یادآور شد: آخرین افتخارآفرینی تنیس بازان بوشهری توسط ریحانه کمالی در شهرکرد رقم خورد و این ورزشکار در 2 بخش رده سنی 12 و 14 سال به رتبه ارزشمند سوم کشوری دست یافت.

وی افزود: کمالی از ورزشکاران با انگیزه و سخت کوش هم استانی است که در رشته کاری خود در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد.

رئیسی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری تنیس ویژه بانوان در بوشهر افزود: این دوره در آینده نزدیک با حضور استان های منطقه چهار کشور برگزار می شود.

وی افزود: استان های بوشهر، هرمزگان، فارس، یزد، کرمان، کهگیلوبه و بویر احمد و خوزستان هفت استان منطقه چهار را تشکیل می دهند.