صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 248261398/04/10 - 20:40

وزیری : بدنه استان دلشان برای ایرانجوان نیز بسوزد/بدهی سنوات گذشته گریبانگیر باشگاه شده است

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت : بدنه استان به همه تیم های استان بوشهر باید نگاه واحد و یکسانی داشته باشند.

 

به گزارش"ورزش بوشهر"؛ علی وزیری در گفتگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی نشان شبکه استانی بوشهر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ایرانجوان اظهار داشت : هواداران ما حق دارند که دغدغه و نگرانی از بابت وضعیت تیم داشته باشند چرا که با این تیم زندگی کرده اند اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم پاسخ به انتظارات این هواداران که همگی آنها شهروندان بوشهر هستند بر عهده ما که به عنوان یک خدمتگزار این مردم هستیم نیست.

وزیری ادامه داد : بدنه و مسئولان استان بوشهر به خواست شهروندان بوشهر مخصوصا به اهالی فوتبال احترام می گذارد و از تیم لیگ برتری و لیگ یکی استان حمایت می کنند اما باید در این بین نیز منصفانه رفتار شود و دلشان برای قسمتی از شهروندان بوشهر که هواداران ایرانجوان محسوب می شوند بسوزد و از تیم محبوب آنها نیز حمایت لازم انجام شود.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان در پاسخ به این سوال که آیا انتقاداتش متوجه شهرداری بوشهر است یا خیر گفت : ما از شهرداری انتقادی نداریم و از آنها و شورای شهر تشکر و قدردانی می کنیم اگر شهرداری نبود همین تیم شاهین را در لیگ یک و برتر نداشتیم و این مسئله خودش جای تشکر دارد ولی ای کاش سایر ارگان ها نیز کار شهرداری را الگوی خود قرار بدهند و حداقل نیمی از کار شهرداری انجام بدهند.

وی افزود : اگر شهرداری حمایتی از فوتبال بوشهر نمی کرد قطعا حرفی برای گفتن در فوتبال کشور نداشتیم. اما سوالی که پیش می آید این است که آیا در این مدت مدیران شاهین از جیب شخصی خود برای تیم هزینه کردند یا هزینه های شاهین از بودجه شورا و شهرداری تامین شد؟ بالاخره بودجه شورا و شهرداری متعلق به تمامی مردم است.

وزیری در خصوص وضعیت تیم ایرانجوان در فصل جدید مسابقات گفت : اینکه تیم به لیگ دو بازگشته این موضوع از طریق سازمان لیگ به هیئت فوتبال و از هیئت به ما ابلاغ و اطلاع داده شده و باشگاه وجود خارجی دارد اما اینکه هواداران انتظار داشته باشند ایرانجوان بدون کمک اهالی فوتبال و بدنه استان به فعالیت خود ادامه دهد چنین چیزی فعلا وجود ندارد چرا که اگر به این شکل فعالیت خود را آغاز کنیم به مانند فصول گذشته دچار مشکل خواهیم شد.

او افزود : باشگاه مجمع دارد و تا زمانی که هیئت مدیره بخواهد من به عنوان مدیرعامل در کنار تیم خواهم بود.

مدیرعامل ایرانجوان در پاسخ به این پرسش که آیا آنها در انتظار کمک مسئولان هستند تا کار را برای فصل جدید استارت بزنند گفت : من یک سوال دارم کدام یک از تیم های حاضر در مسابقات مدیرعاملش هزینه جاری تیم را می پردازد و وصول بدهی های گذشته را برعهده می گیرد ما تا جایی که توانستیم کمک کردیم اما با یک سری مشکلات چون بدهی سنوات گذشته که پرونده آنها در دادگاه تشکیل و در حال رسیدگی است را داریم که گریبانگیر ما شده است.

وزیری اضافه کرد : اگر به ما به میزانی که قانون این اجازه را به شهرداری یا ارگان های دیگر داده است کمک شود ما نیز می توانیم باشگاه را بچرخانیم و نیازها و مشکلات باشگاه را برطرف کنیم.

مدیرعامل ایرانجوان در پاسخ به سوال مجری برنامه نشان که آیا کار خاصی در باشگاه در این مدت انجام شده است یا خیر بیان کرد : پیشکسوتان و مجمع باشگاه بیکار ننشسته اند و اقداماتی را انجام داده اند هواداران نیز عاشق این تیم هستند و با اینکه به مسائل حقوقی و مشکلات تیم توجهی ندارند و نیازی نمی بینند داشته باشند می خواهند این تیم در لیگ شرکت کند.