صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 250181398/05/03 - 08:10

درخشش ورزشکاران استان در مسابقات لهستان+عکس

ورزش بوشهر: رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات لهستان خوش درخشیدند.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ محمدرضا ابراهیم زاده عصر چهارشنبه در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران عضو تیم کم بینایان و نابینایان کشورمان از شهرستان گناوه در مسابقات بین المللی لهستان اظهار داشت: در این مسابقات ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیکی و جهانی از بیش از کشور ۳۴ کشور جهان حضور داشتند و حضور ورزشکاران کشورمان و کسب مدال‌های رنگارنگ توسط آنها مایه افتخار و سربلندی است.

محمد رضا ابراهیم زاده افزود: ورزشکاران کشورمان با غیرت و همت خود و با وجود مشکلات بودجه‌ای و محدودیت‌ها توانستند در این رقابت‌های سخت به ۹ مدال دست یابند و افتخاری برای کشور و استان و شهرستان گناوه کسب کنند.

وی گفت: از اهداف این مسابقات کلاس بندی پزشکی ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی بود که با حضور در این مسابقات که از معتبرترین کلاس‌های جهانی در این زمینه بود ورزشکاران ما توانستند با موفقیت آن را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: اثبات توانایی‌های این ورزشکاران و تثبیت جایگاه آنان در کشور و تیم ملی، شکسته شدن چندین رکورد،، کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های رنگارنگ در بین ورزشکاران مطرح جهان و آمادگی برای حضور در مسابقات آینده از دیگر اهداف اعزام ورزشکاران به کشور لهستان بود که این ورزشکاران با حضور در این مسابقات توانستند به این اهداف نیز دست یابند.

در رقابت‌های جهانی دوومیدانی کم بینایان و نابینایان در بید گوشج لهستان عذرا مهدوی کیا از گناوه در ماده ۴۰۰ متر مدال برنز و در ماده پرتاب نیزه کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۴ سانتی متر نشان طلا، امیر خسروانی از گناوه در ماده پرش طول کلاس T۱۲ با کسب رکورد ۷ متر و ۹ سانتیمتر و در ماده دو ۱۰۰ متر، با رکورد ۱۱.۴۱ ثانیه به ترتیب مدال‌های طلا و نقره، علی شمشیری از بوشهر در پرتاب دیسک با کسب رکورد ۴۳/۲۲ متر به نشان طلا و در ماده پرتاب وزنه کلاس T۱۲ با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۴۳ سانتیمتر نشان برنز، سید حبیب حسینی از گناوه در دو ۲۰۰ متر با زمان ۲۳/۹۴ ثانیه به نشان نقره و ناصر حسن پور در همین ماده با زمان ۲۴/۵۶ ثانیه به نشان برنز و سجاد نیک پرست نیز در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۵۶/۸۳ متر برنز کسب کردند.

این رقابت‌ها که از ۲۴ تیرماه آغاز شده بود و ۱۲ ورزشکار، مربی و سرپرست از استان بوشهر به نمایندگی از کشورمان حضور داشتند که بیشتر آنها از شهرستان گناوه بودند./مهر