صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 263441398/09/06 - 08:10

زارعی در سمت رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر ابقا شد

ورزش بوشهر: رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگاه فدراسیون به این رشته دیگر تنها کسب مدال در میدان‌های آسیایی نیست بلکه چشم‌انداز ما برای هشت سال آینده کسب مدال در المپیک است.

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ علیرضا سهرابیان در نشست مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان بوشهر افزود: در این راستا اردوهای مستمری برای ملی پوشان قایقرانی پیش‌بینی شده و ورزشکاران این رشته پیش از المپیک در چندین مسابقه بین المللی حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: در تفاهم‌نامه‌هایی نیز که با ارتش و نیروی دریایی سپاه به امضا رسیده به دنبال گسترش این رشته در سطح کشور هستم.

سهرابیان در ارتباط با استان بوشهر نیز گفت: باتوجه به اینکه این استان یکی از پایگاه اصلی فدراسیون قایقرانی به شمار می رود اردوهای تیم ملی و مسابقات رشته کایت  بوردینگ کشوری در این استان برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: با تلاش‌های انجام شده در هیات قایقرانی استان بوشهر و توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان این هیات یکی از فعال‌ترین هیات‌های قایقرانی کشور است.

سهرابیان افزود: از این استان قهرمانان زیادی به فدراسیون قایقرانی کشور معرفی و اکنون عرفان زنده پی و سایر ملی پوشان استان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیات قایقرانی استان را یکی از هیات‌های مدال‌آور استان و مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان برشمرد.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: در سالیان گذشته پایگاه دریایی ارتش بوشهر پایه‌گذار این رشته بود که ظرفیت خوبی از لحاظ امکانات سخت افزاری برای ورزشکاران این رشته فراهم کرده است.

 وی اضافه کرد: حمایت از قهرمانان یکی از اولویت های اداره کل ورش و جوانان است و در رشته قایقرانی نیز نگاه ما به این رشته فراتر از  کشور و کسب مدال در مسابقات آسیایی است.

 بهروزیان‌فرد گفت: در حال حاضر در دهکده گردشگری بوشهر امکانات ورزش‌های آبی و ساحلی راه اندازی شده و بزودی نیز پروژه پیست قایقرانی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهوری به استان آغاز می‌شود.

در این نشست مهدی زارعی به مدت چهار سال در سمت رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر ابقا شد.